fideliwall

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Fideli Wall - 26 oktober 2013 22:19

DOM KOMMER HIT!!!!!!!!!!!!!! THE FOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRABBARNA KOMMER HIT!!!!!!!!!!! JA DÖÖÖÖÖR!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAHHH TILL ÖREBRO!!!!!! HELT ASSJUKT!!!!! ALL TID OCH JOBB SOM JAG SUTTIT FRAMFÖR INSTA TWITTER OCH MAILEN PGA DETTA!!! SÅ SJUKT VÄRT DET NÄR NÅT SÅHÄR HÄNDER!!!! JAG ÄR SÅ SJUUUKT GLAD NU!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG SKA FAN SE THE FOOO LIVE!!!!!! OCH KANSKE TRÄFFA DOM!!! ASSÅ HELT SJUKT!!! PUSS OCH GODNATT <3

Nu äre dags att börja tagga tills på fredag dåh!!!


Äre nån som ska dit? :)

Av Fideli Wall - 26 oktober 2013 12:28

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har haft så sjukt mycket att göra!! 

som rubriken säger så fick vi Igår höstlov!! åh herre va skönt säger jag bara!!! Jag är helt ärlig nu, alla i klassen var typ helt hyper igår, vi hoppade runt och var allmänt roliga och flummiga, dels för att det var fredag och sen också för att det var fredagen innan en veckas lov startade!! Hahah det var askul och sen på Mattelektionen (som blev teknik för att vi hade två mattelektioner häromdan) så vare flummigast!! vi skulle typ kasta ett ägg ner från andra våningen från skolan i något som vi hade byggt runt det och sen se om ägget hållit!! Jag och Tove var i samma grupp och om man säger såhär. . .Vi är prooooo!!! hahah nee men ärligt talat vi var ganska bra för att bara ha gjort det som ägget skulle ligga i på bara en lektion när alla andra grupper fick typ fem lektioner tillsammans (Vi har vart sjuka liksom varannan gång, så vi gick liksom om varann) Men på en lektion så fick vi till TVÅ uppfinningar för att vi är bäst ;) Asså hela det här protjektet är svårt att förklara men jag gjorde en video som KAAAAAANSKE kommer upp här, vi får se hur flummiga dom är haha ;)


Asså jag har typ inte så mycket att skriva lol!! Men Igår iallafall så var det Felix Sandmans födelsedag (Han i The Fooo vet ni;)) Han fyllde 15!! Hoppas han hade en typ Awsome födelsedag!! Och herrrreeeguuuuuud jag orkar inte, Fooo grabbarna släppte också en "Ny" låt också!! Den är typ hur bra som helst och dom är bäst!! kolla bara på hur sjukt duktiga dom är. . .

Asså jag är helt förälskad!!! Dom är så sjukt duktiga på både att sjunga/Rappa (lol) ocg dansa!! Älskar dom och är så sjukt stolt också över att det bara var ungefär lite mer än ett halvår sen dom stod på scen som Justin Biebers förband!! Herregud vad tiden gått snabbt!!! Och Felix, Oscar, Ogge och Omar (Hahahah det känns bara så konstigt att säga The Fooo och att säga "Grabbarna" hela tiden är ju inte heller så kul så jag sa alla namnen, ja haha) hade ju en tävlingsliknande sak också om att nu på höstlovet åka till tre städer i Sverige och det man skulle göra var att typ skriva hashtagen #TheFoooto och sen staden man ville att dom skulle komma till, och för mig blev det ju såklart #TheFoootoÖrebro och jag vetefan hur mycket jag skickade och skrev. Det måååste vart nåt över tusen tweets med bara den hashtagen och sen ett aaantal mail och en facebook status och lite spammningar på instagram haha och Örebro låg väldigt högt upp på listan på både instagram och twitter, men jag vet inte riktigt hur vi ligger till nu. Vi låg läänge på platserna mellan 1-3 men ja somsagt nu vet jag inte! Tävlingen slutade iallafall igårkväll vid typ åtta tiden och jävlar va lugnt det blev på typ Twitter och instagram hahahah xD Men vi får väll hoppas att vi ligger högt upp nu också!!  Okej nu ska jag sluta snacka om dom grabbarna hehe, MEN KOLLA BARA PÅ VIDEON OKEJ????

Kolla gärna fler gånger än en hahahah


Nu har ni alla höstlov där ute va? Jo men så är det nog tror jag!! Vad ska ni göra? Ska ni nånstans eller ska ni bara ta det lugnt och chilla hemma? Jag ska Åka till Ullared på måndag och stannar där tills på Tisdag, No big Deal om man jämnför med nåra i klassen som bara "Aa men jag ska till Spanien imorrn" haha aha ja ja men hare så kul dåh haha, nä men seriöst jag tycker att det ska bli askul att åka dit för det var läänge sen jag var där och det är lite saker jag behöver införskaffa mig också!!

Och ja sen så får vi se vad vi hittar på, halva veckan så åker pappa iväg till Tyskland på fotbollsresa och då är ja och mamma själva här hemma, och då får vi se vad som hittas på!! Linnéa kanske kommer hit också!! Det kommer bli såå kul om hon gör det. det var et bra tag sen sist och jag Saknar henne!! Hoppas hon kommer hit!!


Åh Jag bad syrran också att köpa dom färger som jag ville ha till mitt hår, och hon kom hem med dom igår. . .Nu snackar vi asså!! Tro inte att jag inte är nervös, för det är jag!! Jag ska inte färga riktigt än, men om ett par tre veckor eller nåt kanske!!

 

*Osminkad och nyvaken och fin. . .NOOOOOOT* Ja haha jag gjorde bilden i svartvitt för att ni inte ska se vilka färger det är!! Hehehehehe


Nu sitter syrran och poppar eööer snarare rockar asdålig musik utanför min dörr hahah jag ska ta och överösta henne tänkte jag!! 

Heeeejsvejs Och glöm förgudsskull inte att ha ett asballt höstlov nu!!!!  

Haha Hade typ ingen passande bild till det här inlägget!! Men ja ni får ta och nöja er med en bild på mitt öga xD



Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards