fideliwall

Alla inlägg under februari 2014

Av Fideli Wall - 20 februari 2014 20:31

 

Dramatisk, eller vad säger ni? Haha 



Av Fideli Wall - 19 februari 2014 13:15

 

Alltså kolla bara (SMILEY MED STOOORA FETA HJÄRTÖGON) 

Allt är så underbart fint!! Jag har gått och förälskat mig i Leopardmönster förstår ni!! Det är så fiiint!!! <3333

Har ni någon favoritfärg eller mönster på kläder och skor och sånt? :)

Av Fideli Wall - 18 februari 2014 19:02

The Fooo och deras skivbolag letar förband till grabbarnas turné som dom ska ha i vår.

Reglerna var att man skulle göra en video där man sjöng någon The Fooo låt, eller sjöng någon av sina egna låtar!! Man skulle sen lägga ut videon på youtube och skriva #Open4Fooo och sen staden som man bor närmst i där dom ska spela. För mig blev det då #Open4foooorebro för att jag bor i Örebro haha!

Jag tänkte att varför inte och gjorde en video och skickade till dom!! 

Här är min video!!


Säg gärna vad ni tycker!! :)

Av Fideli Wall - 16 februari 2014 08:00

Det verkar som om att det är väldigt mycket nytt som droppar in i mitt liv just nu haha.

Pappa är ju så snäll att han visste vilken höjdare jag är på arr förstöra högerluren på VARENDA liten hörlur jag får tag på, (hitills har jag lyckats mig på fem stycken. FEM!! Helt sjukt, jag vet inte ens vad jag gör! Har ni några tips på hur jag kan undvika detta? xD) så häromdan kom pappa hem med ett par nya Urbanista hörlurar! Dom är grymt dyra och grymt bra! Eller ja, dyra och dyra det beror nog på var man anser är dyrt, men 800 spänn för ett par hörlurar tycker jag är dyrt. Meen eftersom att musik är mitt allt och jag lyssnar på musik 75% av tiden som jag lever så behövdes det en uppfräschning (?)  på hörlurar!! :)

Designen på dom är annorlunda tycker jag. Dom är liksom fyrkantiga haha! Det är inte jag van vid. AJA Måste gå nu!! Hajdaao ;)

 

Pöss :´) 

Av Fideli Wall - 15 februari 2014 06:00

För någon vecka sen så beställde jag hem en The Fooo mössa från deras Webshop! Jag var lite sen med att ha den men eftersom att mössorna alltid tagit slut så sjukt snabbt varje gång som jag skulle köpa den så passade jag på nu istället!!

Jag var lite "orolig" över att den skulle vara "förliten" och att den "inte skulle sitta bra på just mig" men när den väl kom så satt den som en smäck!!!

 

(Ni kan se en bild när jag har på mig den i förra inlägget!!)

VISST ÄR DEN GRYMT SNYGG?!?!?! Haha okej alla tycker såklart inte det men ni foooers tycker väll det? ;)

Somsagt den är jättesuperdupermegaasskön på och den hänger med vart jag än går!! ;)

Kram :´)

Av Fideli Wall - 14 februari 2014 22:02

Kände att jag var tvungen att hoppa in här på bloggen lite på slutet av dagen (men än är den inte slut) och önska er en glad Alla hjärtans dag!! Det känns liiite fel att skriva det nu när det bara är två timmar kvar av den 14:e Februari 2014 haha xD Men om jag inte hade skrivit ett sånt här inlägg till er så skulle jag få dåligt samvete haha ;)

Har ni haft en bra dag? Det har jag! Jag ska inte ta allt i detalj men, i skolan var allt flum (as usual), när jag kom hem så var mormor och Uffe här, sen kom min moster och hennes son (alltså min kusin hahaha) och sen så började The Fooos Valentine twitcam, och nu så har jag skickat iväg min sista uppgift till en lärare så NU kan jag ta det lugnt och ha ett riktigt bra Sportlov. En asbra dag helt klart!! :) 

Nu ska jag inte säga att det är en tradition men så många "Alla hjärtans dagar" jag kan komma ihåg så har jag fått någonting (Alltså åååh jag kan inte få till dedär utan att det låter drygt, men nu får det göra det!! hehe) gulligt eller skojsigt av mamma och pappa. Så för någon timme sen så kom mamma in i mitt rum och la ett par röda glittriga trosor och en söt klubba där det står "I love u" på!! Hahahahaha asså trosorna asså xD Det var ju såklart ett skämt och så men ascoola verkligen. Tack mamma och pappa haha <3

 

Hahaha!!

Här kommer två bilder från dagen.

Den första la jag ut på Instagram (Ni kan ju alltid följa mig där. @Fideli_Wall heter jag)

Och den andra tog jag på mig och min lillasyster när hon skulle sova!! Haha så söt, jag tog upp kameran och hon ger mig en stor fet kyss på kinden hahaha gulle!! <3

   

(Jätte dålig kvalitet på den sista, i knooow :( )

Och jag vill typ be om ursäkt för det senaste inlägget, jag hade en dålig dag bara. Jag gillar min klass som jag går i nu men jag saknar mig gamla jättemycket!! Hoppas ni förstår, och att ni har haft en jättebra dag och fortsätter med det!!

Puss och kram, Skumbanan ;)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Fideli Wall - 12 februari 2014 18:10

Idag i skolan så skulle vi fylla i två tjocka ankäter i nittio (!) minuter i streck (fy vad jobbigt det blev tillslut) och sen så kom det en sida om kompisar. . . det var liksom frågor om kompisar man har, man skulle fylla i tre namn och sen fylla i lite frågor om dem! Det var frågor som jag kom på mig själv i när jag fyllde i dem, man kom på vilka som verkligen är sina riktiga vänner. Vissa kompisar lyssnar inte ens när man pratar. Frågar grejer men när dom väl får svaren så lyssnar dom inte, är det riktiga vänner? Mitt svar på den frågan är nej! Ett stort fett NEJ!!! Det är ju bara ETT exempel dedär!!

 


Jag saknar min gamla klass :´(

Av Fideli Wall - 11 februari 2014 18:00

Jag har på riktigt två stilar!! Det beror på typ vilket humör jag är på hehe!!

Jag har typ den där ja, "lite finare stilen" och den där "street,hiphop stilen"

Mest gillar jag nog Street/Hiphop stilen men jag gillar verkligen den där fina stilen också!!

Här nedan har ni två typiska outfits av mooii!!

 

Baaam eller vad man nu ska säga haha!! Kom inte på nåra skor till den vänstra bilden haha, fast det går ju att typ trycka in ett par vita converse där ;)

Jag har dom svarta skinnyjeansen, den svarta koftan och dom svarta "mjukisbyxorna" med dragkedjor!! Jag ÄLSKAR dom byxorna enormt mycket haha!! Jag har haft dom ett antal gånger dom här två senaste veckorna i skolan för att dom är så sjukt cozy och för att jag inte orkar "klä upp mig" för att sitta i ett klassrum i runt åtta (!!!!) timmar per dag!! Så äre med det haha xD

Vad har ni för sorts stilar?

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards