fideliwall

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Fideli Wall - 18 oktober 2013 21:12

Nu har syrran kommit hit och gud vad kul det var att få skratta med henne lite. . .eller ja för mycket haha!!

Vi köpte godis till typ hela släkten känns det som haha och skrattat ännu mer!! Katten maiden är också med så jag ska se till att gosa lite med henne också men det lär det nog bli ;) Efter skolan så har jag varit typ hyper haha, har studsat upp och ner fast jag inte ätit nåt sockrigt!! eller jo nu har jag ju det men då hade jag inte det. . .Och nu är jag precis samma som förut och nu har jag även ätit godis hahah xD Tanken på att jag har läxa att studera igen tänker jag inte ens tänka hahah >.<

Meeeen nu så ska jag ta och chilla lite med syrran, Förhoppningsvis snacka med Angelica och leka lite med Photobooth hahahah xD

Häj på er <3

 

Bild från i sommras på Maiden (Aldas katt) <3

 

Linslusen Alda. . .Haha nej ;)


  

Glada systrar som inte sett varann på 3 veckor. . .

 

GOOOOOOOODDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS   



Av Fideli Wall - 18 oktober 2013 15:51

Herre va skönt med helg!!! Det böhövdes verkligen! Nog om det och nu går vi över till en sjuk sak. . .DET SNÖADE JU FÖRFAN IMORSE!!! det är helt sjukt!!! Det kom så snabbt. : ( Jag orkar inte med kallt nu!! Menmen så äre med våra fyra årstider!!!


Idag så har det varit en så sjuuuukt seg dag igen!! Alla har liksom gått som zombies hela dagen för att vi har varit trötta,

Och idrotten SIST PÅ DAGEN ska vi inte ens tala om!! Jag kan inte göra armhävningar (pga av att jag fick en spricka i armen i början av året, Så jag kommer troligtvis aldrig kunna göra det igen) och Tove ramlade. Och Tove om du läser det här. . .TA DET LUUUUGNT!!!!

Men ja bortsett från att dagen har vart Sjuktseg och att idrotten gick skit så har det väll vart en ganska hyfsad dag ändå!! hahahha

Ååååååååh nu när jag gick hem så var jag så trött i benen, så jag bara satte på ganska hög och lugn musik i öronen och sen så gick jag, i gympakläderna hem. haha Jag kände att jag inte orkade bry mig seriöst haha!! Men asså det var bara så skönt att Gå i sin egna lilla värld och bara tänka bort alla!!


Alda, min syster kommer hem hit idag, jag har saknat henne riktigt mycket och det ska bli kul att träffa henne igen!!!

Och imorgon så kanske Angelica kommer hit också (Angelica är alltså då en kompis som jag har haft sen i typ lekis, och sen nu när jag har flyttat upp till Örebro så har vi inte träffats på väldigt länge), vi får se hur det blir!!! Hoppas hon kommer

hit!!


Kan ni gissa vad jag ska göra nu????

Bra gissat. . .Sova 

Eller gå och köpa choklad, haha Jag är såååå sugen på det och har vart det aslänge nu!!! Men iallafall först ska jag sova lite xD

Hahahah godnatt!!! <3

 

Hahahahahahahaahah

 

GLAD TJÖÖJ FÖR ATT DET ÄR HELG!! JAAAPP!!!

Ha en bra helg hörni!!!

 

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards