fideliwall

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Fideli Wall - 21 oktober 2013 18:41

Hahah assså jag får så sjukt dåligt sammvete när jag inte bloggar av någon andledning. . .O.o

Dom här två dagarna som jag inte bloggat har jag inte gjort nåt speciellt det är nog lite därför jag inte bloggat heller. . .

Meeeen Idag köpte jag även en ny vinterjacka, den är såååå cozy omg!!! Den är aaaaas stor och mysig med päls I luvan!! Jag tog en extra stor storlek för att jag ville ha den ännu större, jag ser typ ut som en biff men who cares? ;)

Jag köpte den på monki för 600 spänn!!

Typ mer än så har jag inte gjort än att typ taggat till Irland som är om. . . .. . . . . . . . .. . . (Hahahah whhaaaat did just happend?? xD) 59 DAGAR!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG ÄR SÅÅÅÅ SJUKT TAGGAD ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL!!!!!!


Nu så ligger min mobil på laddning och snart ska pappa och jag dra till gymmet för att kötta till oss lite mer ont i axeln!! hahah BEACH 2014 typ hahahah!!!


Meeeeen hörni imorse när jag vaknade (Eller ja vaknadeoch vaknade, jag har typ legat vaken aslänge för att jag hade så sjuuukt ont i axeln. . .Men när klockan ringde iallafall!) så kände jag mig inte riktigt sådär as tagg på att gå till skolan och köra stenhård idrott liskom, men vafan sen tänkte jag efter och bah, "Men nu kör vi stenhårt i en vecka till och sen så får vi ett välbehövligt lov i en vecka!!! Så jaaa nu kör vi" typ så, och det hjälpte kan jag säga!!! Tänk så ni också, för somsagt det hjälper.


Men vetnivad nu så säger pappa att vi ska gå här, så jag ska nog göra som han säger!! 

Men Vi hörs. . .lol

 

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards