fideliwall

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Fideli Wall - 12 oktober 2013 23:43

Hejsan på er alla söta människor där ute! ;) Idag eller ja, nyss faktiskt så blev jag ÄNTLIGEN klar med min video som jag gjorde till John och Edward. (För dom grabbarna blir ju gamla nu på onsdag. Hahaha eller inte, 22!!) Alltså all denna stress på en liten video alltså haha det tog mig liksom inte alls lång tid med ändå så har jag varit superstressad!! men nu iallafall så är videon äntligen klar!


Idag så har jag (förutom att sitta och redigera en video xD) och pappa varit ute och gått och letat efter ett gym som tar in 13 åringar ;) Men nu så har vi hittat ett asbra gym som jag kollat på länge men pappa trodde inte att det var bra men sen så när vi väl kom dit så var det lite "VadVarDetJagSa"-Varning på det hehe. Men iallafall när vi var ut passade jag på att ta lite höst bilder med min kamera! Den ligger där ute i köket nu och jag vill inte väcka dom andra, men ni får se dom snart. . .förhoppningsvis! hoppas nån blev bra hahah.


Alltså jag blir galen seiöst på min hals!!!!!! AAAAAAH! Alltså jag kan inte sjunga!!!! Hehe Desperat? ;) Nej men seriööösly jag får knappt fram nåt ljud ur munnen. inte ens när jag försöker prata så går det inte! : ( det har varit såhär typ hela veckan och nu tycker jag att det räcker!!  


Jag vill verkligen att min dipdye ska gå ur typ. . .NU. . . haha asså den är inte fin längre, alla påstår att den är grön och då är det inte kul längre (för att för mig så är att ha grönt hår en av dom (Sorry men) fulaste sakerna som finns, På mig alltså, jag har sett flera stycken på bilder och så som är asball i det, men inte jag ahaha) hahah, Så nu vill jag att det ska gå ur så jag kan färga en annan ide jag fick från en blogg som jag läser!! Fast det kommer inte bli nån standard hårfärg typ som brun eller svart eller så. . .nejnej här kör man på Pajas-Clown haha! Så alltså den här gången kommer jag vara lite mer vågad! Japp jag tänkte ge mig på hela håret!!! Ahhhh det blir den allra första gången som jag färgar hela håret i någon färg!! #Excited! Fast jag vet inte ännu!


Nu säger jag som igår. . ."Jag är sjuukt trött" Haha Godnatt! <3  

Av Fideli Wall - 12 oktober 2013 01:06

Hejhej då vare *räknar* 4 dar kvar till John & Edward's födelsedag då! herregud alltså!!! Dom var nitton när jag började gilla dom!!! Helt sinnessjukt va snabbt tiden har gått!!!

Nu är det verkligen höst alltså!!! Så sjukt mysigt!!!! En av dom mysogaste sakerna som finns tycker jag är nu på hösten när man eller jag iallafall går igenom Stadsparken på mornarna för att komma till skolan och löven bara prasslar under skosulorna!!! Och sen så lägger man till så sjuuukt hög The Fooo musik i lurarna samtidigt!!! THATS MY LIFE BUDDY!!!!

Nej ajm so sörry men asså ögonen vill inte riktigt hänga med nu!!
Godnatt <3

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards