fideliwall

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Fideli Wall - 7 april 2014 21:14

Dessa ultramegafina ting hade knallat hem till min brevlåda i fredags precis innan jag åkte till Stockholm (vilken tajming alltså) så dom åkte med i väskan dit. Dock så hann jag inte andvända dom så mycket för att mitt skoskav på båda (!!) hälarna stoppade mig, så det blev att använda sina vita (som inte är så mycket vita) converse istället. Nu är det bara att vila hälarna dom här dagarna som man är sjuk (sa jag det? Det kanske jag inte gjorde, men iallafall för att uppdatera er lite så är jag jätte Försyld, har feber och har ingen röst kvar haha jag hoppas till gud att jag blir frisk innan fredag, då det är nästa Fooo konsert här typ högst 500 meter från där jag bor haha) nu då!!
Hoppas ni mår bra och att ni är friska och krya!! ;)
Pöss från mig och mina finfina Vans <3

Av Fideli Wall - 7 april 2014 19:25

Nej alltså bokstavligt talat, jag har inga ord. . . Har ingen röst kvar hahaha
Men om jag skulle haft röst så skulle jag ändå inte kunnat satt några ord på hur bra den här helgen faktiskt har varit.
Jag vill tacka ALLA som har varit med i varenda detalj i helgen, det har varit såå kul!! TACK SNÄLLA ?

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards