fideliwall

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Fideli Wall - 14 september 2013 22:53

Något jag har gått och förälskat mig i är Dr Marteens! Det tycker nästan jag är ett måste nu till hösten och vintern!! Jag har ägnat kvällen åt att kolla runt lite på olika sidor med Dr Marteens på och ju mer jag tittar desto mer vill jag ha, det är så hemskt med tonåringar idag!! Att vi bara vill ha mer och mer ju större man blir. Herregud! Usch för oss!
Men back to the story liksom hahah jag somsagt kikade runt lite och alla är ju så sjukt coola!! I olika färger och så, det är verkligen min stil!!
Men sen så kommer man ju till priserna också. . . Det tycker jag inte vi ens ska nämna här idag. Haha kanske nån annan gång!
Dom med blommigt mönster på tycker jag är så sjuukt söta!! Nästan så man vill ha ett par!!

Collaget gjorde jag nyss och Skorna på bilden är ifrån Zalando.se och alla på bilden kostar runt 1500kr!!

Av Fideli Wall - 14 september 2013 19:14

Förlåt för att jag inte bloggat men det kanske jag kan ta igen nu!!
Igår ni, jävlar vilken jobbig dag egentligen! Alltså jobbig på ett bra sätt. Den var liksom lång, det tog typ hundrasextioåtta år för oss att komma till slutet av dagen haha! Det är typ därför jag inte bloggar heller! För att det finns liksom inget att blogga om!! Inget kul händer nu eller jo en grej men det tar jag sen när det är 100% säkert och bestämt!!
Jo men vänta igår så var jag med Klara på stan hon kom upp till Örebro och så var vi där och bara chillade gick på stan, åt subway i lägenheten, glömde mackorna i kylen så nu kommer det säkert lukta mackor i hela kylen (eeew), och chillade ännu mer från att klockan var ungefär 4 tills 11 på kvällen höll vi på sådär hahah! Men iallafall då när vi gick på stan så stod det typ två killar i ja, ungefär min ålder kanske lite yngre (nu lät det som om att jag var Asgammal haha) än mig men dom stod typ tre meter ifrån mig och Klara och sen så ropar en av dom
"Äre kul på Engelbrekt?" (Det är skolan jag går på)
*Jag bara vänder mig hastigt om och kollar vilka det var som sa det*
"Öööööh va??"
"Vare gott med tacobuffé idag?"
(Vi åt det på lunchen igår)
"Men WHAAAT? Skojar ni med mig? Vad är det här? Hur vet ni vem jag är? Går ni där eller?"
"JAA!!"
(Jag hade INGEN susning om vilka dom två var liksom haha jag skiter typ i dom på skolan alla ser typ likadana ut ändå haha)
"Jaaha nu är jag med, *Här kom jag på vad dom egentligen hade frågat* Men va? Stalkar ni mig eller?"
HAHAHAHHA ASSÅ WHAT? VILKEN FRÅGA!!
"Yup till hundra procent" *den andra killen*
"Nä men det är ju liksom inte så många som har blått hår liksom!"
"HAHAHAHAHAHA NÄMEN GUUD HAHA! Va läskigt! Aja vi måste gå nu haha" *Backar lite*
"Aa hejdå ses på måndag!"
"Öh okej?"
HAHAHAHAHA JA HÖLL PÅ ATT DÖ!! OMG VA KUL DET VAR!! DAGENS BÄSTA!!

Ja men det är typ det som har hänt!
Hejpåer ha en fortsatt trevlig lördagskväll

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards