fideliwall

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Fideli Wall - 17 augusti 2013 21:44

Jupp idag så var jag och Mikaela (Brabloggdesigner.blogg.se) på Gröna Lund, herregud va kul vi hade! Det var så kul att träffa henne också fast det var lite sådär Akward i början men sen så blev det bättre haha! Vi åkte massor och det var inte så mycket folk heller det var grymt!!
Vi åkte Insane typ runt 5-6 gånger! Askul! Sommarkrysset var ju också idag och det var ju inte precis rätt artister som var där för att gå på grönan! Haha The Fooo och Yohio, whoops! XD det var jätte mycket fjortistjejer typ haha!

Det var lite overkligt på nåt sätt att träffa henne för vi har pratat väääldigt länge med varann på både kik och Skype! Hon är ju då Jedhead!! Men gud så kul det var!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards