fideliwall

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;)

Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och då åker vi hem ganska tidigt!!
Våran plan för dom här 3 dagarna är typ:
Fredag: Vi ska åka till något afternoon Tea ställe som ligger en bit här ifrån, men det kommer nog bli mysigt hoppas jag!!
Lördag: då ska vi åka in till "centrala" London för att åka och ta bilder!! Då kommer jag också ta med mig min systemkamera så vi får hoppas att jag tar nåra bra bilder ;)
Söndag: då är det pappas födelsedag så då ska vi antagligen gå ut och äta någonstans som han vill äta på och sen så ska vi till Westfield köpcentrum (som vi gick på idag en stund och jäääklar va stort det var, så vi kommer sääkert behöva hela söndagen till att gå där, haha sjukt ju)
Och kolla lite där!! Så jag har lite grejer att se fram emot just nu!!
Men nu så ser jag fram emot att ta ett glas bananmjölk (hahahaha) och sova, alltså gud vad jag är trött i mina fötter!! Ska bli skönt att vila!! ;)
Puss sålänge
(Kolla efter mig på tredje bilden hahah)

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards