fideliwall

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Fideli Wall - 11 april 2014 15:05

Jag är alltså inte med på idrotten idag (för att jag är försyld) så då sa min lärare att jag skulle gå ut på promenad och jag ska förövrigt vara tillbaka om tio minuter då vi får påååsklov!! Jaja jag gick iallafall ut till Stadsparken och nu sitter jag här på en bänk helt själv!! Haha helt forever alone é jag xD
När jag kommer hem så ska jag fixa lite innan Klara (klaras.devote.se) kommer hem till mig och ska sova hos mig inatt. Alice skulle också gjort det men hon mådde inte så bra men hon kommer imorgon hoppas jag!! Jo imorgon då är det dags för ännu en The Fooo(d) konsert här i Örebro, jag är så sjukt taggad och det blev ännu roligare när jag fick reda på att en till tjej (med namnet Frida för er som undrade haha) ska köa med oss!! Vi ska köa i typ 13 timmar imorgon så det blir inte att stanna uppe så lång tid ikväll haha ;) vi ska upp vid fem på morgonen och köa

Hoppas ni får en jättebra helg och påsklooov!!
Puss på rumpaaan

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards