fideliwall

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Fideli Wall - 3 april 2014 22:41

Idag så drog jag och syrran till en nagelsalong och fixade naglarna!! Jag gjorde en manikyr och fixade lite förstärkning på mina egna naglar (så att dom inte ska gå sönder eller vika sig lika lätt) Jag blev iallafall jättenöjda och det ser så fint och fräscht ut!! Jag lyxar till det den här veckan haha, först klippning och sen naglarna. . .Allt för the fooo hahah nej men typ xD
Imorgon så har jag by the way bara en halv lektion i skolan sen så blire att kolla på hela skolans danselever på deras dansshow sen efter det så åker jag med bussen bort till lillhålan och åker där ifrån till Stockholm med mina favorittjejor (-2) för att se THE FOOOS KONSERT PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!! WIIIHIIIIIHHGODKDKDK JAH ÄR TYP ÖVERTAGGAD OCH tycker att det ska bli HUUUR kul som helst!!
Men om ni nu ursäktar mig så ska jag packa det sista och sen sova!!
Godnatt fina ni, ha en trevlig helg om vi inte hörs innan dess ;) <3

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards