fideliwall

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Fideli Wall - 29 mars 2014 09:00

Här är då vårat bidrag till  The Fooo´s tävling om att få träffa dem innan eller efter deras konsert :)

I videon har ni mig, Alice och Klara (mina barndomskompisar) vi gick ju ut i söndags och gjorde videon!! Jättemycket jobb, men nu i efterhand så blev jag faktiskt hyfsat nöjd med videon!! :) Jag älskar ju att redigera videos och så, det tycker jag är verkligen jättekul, och för varje video som jag gör så tycker (iallafall jag) att jag blir bättre och bätre på det!! Och det är ju också kul att se framstegen man gör i det man tycker om att göra!! :´)

Vi kanske inte har det/den bästa bidraget/videon i tävlingen men man får ju iallafall hoppas på det bästa!! Eller hur? :)

Har ni något speciellt på schemat idag då? Ha en jättefin lördag hörni :)

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards