fideliwall

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Fideli Wall - 25 mars 2014 21:22

Hejhej det var ett tag sen nu, ja det var det!

Jag tänkte typ ignorera det och berätta vad jag, Alice och Klara gjorde i söndags!!


Jo det var såhär att The Fooo har en tävling just nu om att man kan vinna och träffa dem innan någon av deras konserter (som är nu i april), reglerna var att man skulle göra en lyrics video till deras låt "king of the radio". Vi fick några idéer och satte igång på en gång (O.o).

Först vid klockan 11 ungefär gick vi till en "Fuck cancer" mässa (4km fram och tillbaks. . .) kan man säga. Alltså man gick dit och pärlade armbans där det stod fuck cancer på som dom sen säljer på deras hemsida , där pengarna går till en cancer fond!!

där var vi i lite drygt en timme och pärlade för glatta livet, sen så gick vi vidare och började filma. Vi filmade, filmade, filmade och filmade. fast mest gick vi tror jag, eller vet jag, för på kvällen så hade vi alla tre sån kramp i benen haha, usch.

Vi gick runt lite överallt i Örebro och filmade osvosv. (mer vill jag inte säga, ni får se resultatet innan söndag!!)

Vi höll på sedan klockan 11 på morgonen/förmiddagen tills klockan 8 på kvällen, med drygt en timmes lunch-paus ungefär.

Sen så höll vi på att knasa oss och tog MASSOR av bilder, till videon, till att bara ha, och ja till allt möjligt helt enkelt!

Jag tänkte dela med mig av dom som är någulunda okej att visa här haha.

Enjoy ;)

                                 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards