fideliwall

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Fideli Wall - 26 januari 2014 14:55

Igår vid fem tiden ringer pappa till mig lite små stressad och säger "Fiddee vi har ingen fotograf till Hockeymatchen ikväll!! Fotografen har blivit sjuk och jag tänkte eftersom att du har en bra kamera och du är duktig på att ta kort så kan ju du vara fotografen ikväll!!"

O.O

Vänta vadå? skulle jag? På en Hockeymatch? Jag som typ alltid tar på stillasittande saker eller vanliga egopics hahahaha!! I början var det inte självklart till att jaf skulle åka dit, men sen tänkte jag efter. . . och vad skulle jag göra annars? typ sova!! Nämen ha skit tråkigt iallafall, så jag bestämde mig för att åka dit!!

Ja laddade upp kameran och tog på mig 73 lager med kläder (fast jag frös armbågen av mig ändå!! O.o)

Och drog till ishallen för att aggera fotograf!!!

Jag blev inte såå fasligt nöjd med bilderna men det duger väll!!

Här ärom:                             

Det står "Foto: Fideli Wall" För att jag skulle lägga ut dom här på en sida på Facebook!! Så, så ego är jag inte ;)

 

HÄÄÄÄÄÄÄÄJ

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards