fideliwall

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Senaste dagarna!!

Av Fideli Wall - 21 januari 2014 21:04

Jag har inte berättat om hur det gick på dansen va? Har jag det? Jag tror inte det!! Let´s do it!!

Jo men såhär var det, Jag skulle ju börja dansa Streetdance/hiphop/whatever förra måndagen (ouups har jag inte skrivit sen dess? xD) Och jag började med att gå dit haha, pappa och jag hittade inte dit först men sen efter en halvtimme ungefär så gick allt bra hahah!!! Jag gick in i danssalen och hälsade på den supergölliga tjejen som skulle lära oss dansen!! Men problemet så var, Vart är folket? Då var vi tre stycken där, och för att det skulle bli en grupp så behövdes det vara fem stycken!! Men sen lite senare kom det tre tjejor till så då körde vi igång!! Och jäääklar va kul det var!!Bara känslan att dansa igen!! Jag har saknat att dansa jättemycket och nu fick jag göra det igen!! Igår åkte jag in till dansstudion igen för att dansa, men dock så var det inga där. . .eller jo två tjejer och en kille, tjejerna var där gången innan men killen var ny, nu till det tråkiga!! VI VAR BARA FYRA STYCKEN!!! Det blev ingen grupp!! :( Vi fick prova att dansa med dom avancerade dansarna och jäklar va svårt det var!! Alltså vilket tempo!! Gud va snabbt det gick, ja jag tycke att tempot var allderless för snabbt i hur hon lärde och dom avancerade dansarna är tävlingsdansare på hög nivå så ja. . . . . snacka om jag jag är besviken nu!! :´(


Btw (by the way) Igår skickade pappa ett sms till mooiii med en bild på eller ja här är den. . .

 

Bilden på bilden (haha wtf?) så står det typ att The Fooo ska ha en konsert i Örebro den 12:e april!! HEERRREEEEEEEEEGUUUUUUUUUD!!!!!!!! HUR STOR CHANS ÄR DET LIKSOM!!! DOM SKA HA DEN I STOCKHOLM GÖTEBORG OCH FJUTTIGA ÖREBRO!!! HUR ÄR DET MÖJLIGT!!! Snacka om att jag fick typ panik när pappa hade skickat bilden till mig under en lektion igår, då telefonen låg i skåpet och jag går ut och kollar på mobilen och ni ser ju mitt svar haha!! Stelt med bara "SKÄMTAR DU" och inget mer men det var lite så jag kände just då haha, jag hade liksom inga mer feelings xD

Men hörni vid dethär tillfället så vill jag säga "GISSA VEM SOM SKA GÅ" men jag gissar nästan på att ni redan har gissat rätt hahaha >.<


Imorrrrn så ska jag och maaaj friendooos Emma och Tove gå på Hinders mässan här i Örebro!! Kulkul!! Mamma protesterar på att "Jag har varit där jättääähmånga gånger förut" men konstigt nog så kommer jag inte ihåg det haha, men det är väll bara att hålla med henne hahaaha xD


Jag vill bara passa på att säga grattis till min kompis Angelica som fyller 14 idaaaag!!! PÖSS PÅ RÖÖMPAAAN!!!! <3

 


Jag har typ inte så mycket mer att skriva nu så det är väll bäst att jag låter bli!! ;)

Haha men hörnii vi ses snart, förhoppningsvis :D

TijaaaoooTijaaaaaaaao ;P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards