fideliwall

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Fideli Wall - 30 december 2013 21:57

Jag sitter här i min säng som jag nyss har bäddat rent i. Herregud vad mysigt det är, det är typ det bästa som finns att krypa ner i en nybäddad säng så man bara kan lukta till sig renheten. Hahahah såå klychigt xD

Här sitter jag iallafall och ska sätta på en film, har inte riktigt bestämt nån än men jag kommer nog googla på nåt haha >.<

Jag käkar förövrigt godis också, fast det inte är lördag, hehe busigt ;)

Jag ville bara kika in och säga hej typ, så Hej haha nä men ha en bra. . .Va äre ens för dag?

*Frågar mamma, fick värsta lektionen på dagar i veckan* Måndagskväll hörni!! Pöösss ;)

   

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards