fideliwall

Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Jääääääävlar va trött jag är hahah

Av Fideli Wall - 13 december 2013 21:56

Idag äre den 13:e december, vilket betyder Lucia!! Imorse gick jag upp vid kvart över fem för att börja skolan klockan sju!! Herregud, det var skit tidigt och jag som är världens morgonmänniska kan inte förstå att jag säger det här men, det var inte så svårt att gå upp imorse! Haha alltså nej det var inte alls svårt, jag var inte speciellt trött eller så heller, fast det är ju nu man börjar märka att jag gick upp såpass tidigt höhö ;)

Luciatåget gick iallafall asbra tycker jag! Vi var runt kanske mellan 80 & 90 pers som var med i Luciatåget!! Det var riktigt mäktigt att stå där också. I våran stora aula inför vääldigt många människor!! Vi körde med Luciakören på två tillfällen första var på morgonen typ 8:15 >.< Och sen det andra var 9:15!! Och på det 9:15 var alla som man liksom visste vilka dem var på!! Alla var där då haha. Typ klassen, paralellklasserna och folket  samma korridor som oss och allmänt folk som man ser ofta i skolan haha!! Men jag kan inte säga att jag var speciellt nervös heller!! Allså once in a lifetime liksom haha!! Men jag var inte alls nervös vilket var väldigt bra.. Dock vare riktig jävla syrebrist i Logen xD

På det första Tåget så var det 2stycken som svimmade (pga syrebrist) och på det andra var det 9 stycken!! Haha alltså det var typ hemskt!! Man såg bara fler och fler tjejer blåsa ut sit ljus och sätta sig ner!! Aja meen nu äre över iallafall, Men det kommer bli tomt utan Luciakören och alla dom tillfällena som man har gått ifrån lektionen för att gå på luciakören liksom haha!! Riktigt tomt!! Menmeeeen det var en häftig upplevelse iallafall :)

Min kompis filmade allt haha!! Det var supergulligt av henne att filma i hela 35 minuter haha!! Tack till dig Daniella för det!! :*

 

Här é vi ;)


HAR NI HÖRT THE FOOO´S NYA JULLÅT FÖRESSTEN?? DEN ÄR SÅÅ JÄVLA BRA!! Jag brukar typ aldrig gilla Julsånger (Förutom typ Misteltoe och All i want is you med Justin Bieber höhö) Men den här . . Asså jääääävlar!! Jag fick typ en chock liknande sak näår jag lyssnade på den första gången imorse!! Jag har typ aldrig fått den bilden av grabbarna!! Det låter ju jätte mysko eftrsom att dom är mina idoler men asså det var en vändning i låtstilen typ!! Tänk er typ Kangaroos och Man Over Board, och sen så jämför ni med den här!! Det blir en regäl vändning!! Men "Chocken" Var typ världens posetiviskatiskatiska eller nåt hahahah (Jag är för trött tror jag hahah) 

Aja men jag tycker att ni iallafall kan ta en titt på låten :* 

Den är bäst okeej!!!!


Påtal om ingeeet, så åker jag till Irland om. . . .för når dagar för att hålla reda på HUR nåra dagar det faktiskt är!! Nä men jag åker på Onsdag, fast då åker jag till Stockholm och sover på hotell för att ja ska slippa gå upp vid typ 4 på torsdags morgonen för att åka med flyget som går vid typ 8:40. . För jag bor ju i Örebro yanno ;)

Men det är så sjuuukt!! Det ska bli så jävla (rent utsagt) kööööööul!! mmmahahahah va kul det ska bliii!!!

jbfhföjgolgjmsöjöfihugnbjgnofkdludufrbgjbj


Idag gjorde jag klart mitt sista prov för i år!! Så skönt, men dock så hann jag inte göra klart det (men det var inte mycket kvar att göra :( och sen så blev min lärare assur för att jag hade fel på nåra uppgiter!! Idiot!! Man blir ju inte precis glad när en lärare som man har i ett av sina favoritämnen (Engelska i det här fallet) Sitter och rättar och blir asförbannad över att man har nåra skitfel på ett skitprov och är stressad på sammagång!! Baaaajs!! Alltså gud förlåt för det jätte oseriösa inlägget men jag blir så förbannad bara!!! Jajajajajaaa Whatever nu ska betygen snart vara satta och jag känner att "Visst jag har gjort så bra jag kunnat men nästa år kan jag ta och lämna in ALLA uppgifter som ska in ;)" För det har jag tyvärr inte gjort på den här terminen, och sen så har jag varit sjukt vääldigt mycket också!! Ovanligt mycket!! Och då kommer man ju efter i det också :(

Meeeen nej nu ska jag sluta vara så äckligt negativ i allt som jag kan komma på!!

JAG VILL HA GOOODIS!!! MWIIIIIIIH 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards