fideliwall

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Fideli Wall - 7 december 2013 20:37

Jag vettefan vare é med mig? Eller jo egentligen så gör jag det men, okej jag ska inte vara sån som sitter och tror på saker så men sist jag var sjuk så hade jag ju ont i magen när jag vaknade tidigt på morgonen, och sen tänkte jag när jag skulle somna om att "Okej nu så kan jag snälla få allt det sjuka som jag kommer få innan Irland, nu på eng gång så jag inte blir sjuk när jag ska dit" Och sen somnade jag. . .när jag vaknade igen så brukar man ju må lite bättre men jag gjorde inte det. Nej utan jag hade fått feber och huvudvärk!! Då trodde jag lite på det menmen!!

och sen i fredags så fick jag gå hem lite tidigare från skolan för att jag inte mådde bra. . .Sen senare så mådde jag prima, Imorse mådde jag också bra men jag var typ lite yr! :/ och som ni redan har kunnat gissa så mår jag inte bra nu heller!! ALLTSÅ VAD ÄR DET MED MIG??? Jag är ju tammefan sjuk hela tiden ju!!


Idag så Var jag på stan med Alice!! En tjej som jag har känt i 6 år!! Min Gröt Hahah!! I had a fun time okay!! Vi har varken träffats eller pratat (av en anledning som är. . .ja lite komplicerad) på typ 4:a månader så jag har ju såklart saknat henne supermycket!! Vi snackade om The Fooo en hel del, och det är jag så glad över! Eller asså nej int över att vi snackade om The fooo eller jo det också men det jag menade var att jag är så glad över att hon också är Foooer, så att det inte bara finns haters överallt!! Och sen att jag har känt henne ett tag också. Det är superduperskitmegaaskul (Haha wtf?!)


Hon kom hit vid 12 med buss och då stod jag där och väntade på henne!! Sen fick jag en kram (!) som jag saknat väldigt mycket!! Sen skattade vi, sen gick vi på stan och flummade, sen visade jag mitt hem för henne för första gången, sen åt vi på subway (Alltså det och Ben & Jerrys är livets godaste haha), Sen skrattade vi och filmade lite, och flummade runt i olika butiker och letade efter The fooo kläder hahaha och tro det eller ej men vi hittade faktiskt nåra xD

Jaja ni försår, jag har haft en jättebra dag!! Hoppas hon också hade det ;)


Nu ligger jag här i min säng med mjukisbyxor och datorn i knät och ska snart gå och säga hejdå till min moster, hennes man och min kusin!! Dom kom hit helt random för ett tag sen och åt med oss och sen så slank jag in på mitt rum och jag ligger kvar än ;)


Okej nu har jag inget speciellt att skriva mer så

Ja men vi hörs!

 

Jääävlar va het längst upp i högra (?) hörnet hahahah

AAAlice och jag förut!!

(Ni kan också gå in på min VideoFyMe Fideli Wall och kolla på min video som jag gjorde idag med Alice) (Jag kunde tyvärr inte få upp videon här) :)

 


Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards