fideliwall

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Fideli Wall - 1 december 2013 23:11

(Är fortfarande sjuk så jag tänker ta det här ganska snabbt, så jag bloggar när jag mår lite bättre sen)
Idag så har legat i sängen till mestadels!! Och det suger att vara sjuk! Ja, alltså mamma kom typ hem tidigt imorse och då får man ju liksom inte krama henne eller så när hon kom hem (My choice, eftersom att jag inte vill smitta nån) och sen så är ju jag ett sånt freak som måste ha folk i närheten hela tiden och det kan man ju inte få när man är sjuk!! Eller alltså Aa!! HOPPAS NI FÖRSTÅR VAD JAG MENAR!!
Jag ska sova typ snart men by the way
Hela We<3it är fullt med dessa bilder!! Herregud!! Ja vad ska man säga mer än. . .Welcome December!!! :D

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards