fideliwall

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Fideli Wall - 29 november 2013 10:22

Imorse vaknade jag med att ha jätteont i magen! Jag gick upp och tog min medicin och sa till pappa att jag inte mådde så bra, han sa okej och jag gick och la mig igen, två timmar senare vaknar jag utan magont, Jippie. . .Nejnej det tar inte slut här. När jag vaknade för nåra minuter sen så hade jag svinont i huvudet och en feberkänsla i hela kroppen. . .Not fun okay :/

Jaja whatever! Mamma kommer åka i eftermiddag till hennes BFF (amen låååååål) och tidigt imorrnbitti så kommer dom åka med färjan över till Köpenhamn och vara där över dagen!! Så jag får en pappa helg!! Vilket brukar vara väldigt mysigt. Vi hade nåra planer om vad vi skulle göra i helgen, men nu så förstör ju jag allt med att blir sjuk!! Jaja vi får väll hoppas att jag blir frisk snart!!


Jag ska snart dra igång en film på datorn men föööörst tvåbilder på mitt hår!! ;)

   

Pöss!! Ha en bra fredag allesammans ;)


Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards