fideliwall

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Fideli Wall - 27 november 2013 17:16

Japp Jag har gått och blivit brunett!! 

Jag har läänge velat haft typ brunt hår, lite i smyg och det är nu jag faktiskt inser att jag passar i det!! ;)

Jag fick hjälp av min syrras kompis Ronja som går på ett frisörgymnasium!! Vi är inte klara än för det skulle egentligen bli lite av ombré men det skulle bli förmycket för håret bara på en dag så vi ska någon annan gång snart klippa mig och bleka lite i topparna!! Nu är jag typ babyrosa i topparna för att vi skulle ta bort den "gröna" färgen ur håret, så vi tog röd färg och hade i den i typ 2 sekunder för att sen skrapa bort den så den blev rosa haha så ja. . .det blev inte riiktigt som jag hade tänkt men jaja jag blev nöjd iallafall!! 

 

OBS. Jag ser ut som en groda på bilden


Vad tycker ni? Blev det fint? :) 

(Ps. ska försöka ta en lite rättvisare bild imorgon då det är ljusare ute!!) 



Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards