fideliwall

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Fideli Wall - 24 november 2013 18:32

Bloggen har varit bortknuffad och jag har tänkt på att blogga flera gånger men jag har liksom aldrig haft tid! :/ Har haft fullt upp hela helgen med min "barndoms-kompis" Angelica!! Jag hade inte träffat henne sen jag flyttade, och lite till. . .vilket är gaanska länge sen!!! Men vi hade det aaaaaaaaskul!! Vi har skrattat, ätit MAAAAASSSSSSSSSSSSSSOORR med godis (Vilket inte var bra för mig för varken hullet eller för mitt mående just nu haha eeeuuuuwww, Jag har ju inte ätit godis på typ tre veckor (Vilket är bra för mig haha) Så nu har jag lite dåligt samvete, men jag ska sticka till gymmet imorrn efter skolan haha) Skrattat som idioter till olika vines (dom är ju så jäkla roliga hahah) (FÖLJ MIG!! *Haha desperat* Fideli wall), Snackat, tagit kort, Gjort en dance video hahahah, sovit och så har vi gått på stan haha!! Shiet va lite vi har gjort!! Asså vi har latat oss som jag vet inte vad!! Det kändes inte bra men whatever Allt startar ju igång imorrn igen så. . .Hahah ja älskar mitt tänkande bah: "Echhh ja ska ju ändå till gymmet" och "Ecchh whatever jag ska ju gå till skolan imorrn" Hahahah


Idag så gick vi på stan och fangirlade lite höhöh!! Över The Fooo ;) Vi gick till stället där dom hade Kaos konserten och så letade vi upp typ alla deras kläder hahah vi hittade nåra och Angelica köpte en tröja som Ogge har hon passade verkligen i den och jag själv är typ askär i den tröjan haha :/

Menmen nu så måste jag fortsätta med att förbereda inför imorrn!! Det var iallafall kul att Gicka var här och jag hoppas att hon kommer hit igen snart!! :D

Vi hörs förhoppningsvis imorgon!!

         

Haha snyggingar <3

  

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards