fideliwall

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Fideli Wall - 19 november 2013 19:14

En månad exakt kvar till Irland nurå!! Snacka om att jag längtar!! Och sen så fick jag reda på igårkväll att en "Kompis" som jag har pratat med ett tag kommer vara där precis samma datum som oss!! Snacka om att jag blev glad!! :D


Och sen en till grej är att jag ska faktiskt erkänna att jag gjorde gårdagens inlägg tidintällt!! Hahah meh asså det gör jag för att jag typ vet att jag inte kommer kunna blogga just den dan!! Men ja det ser jag bara som positivt hehe. Men hörni tillbaks till inlägget! Det var ju om Ombré och jag har faktiskt bestämt att jag ska göra det!! Aaaaah hoppas verkligen att det komer bli fint!! Det är min syrras kompis som går på ett Frisörgymnasium som ska göra det på mig och jag är jääääätte taggad!! Jag hoppas bara på att hon har tid snart!!!!!! :)

 

BYYYYE GUUUYS

Av Fideli Wall - 19 november 2013 15:26

Sitter nu på Bøffhouse med mamma och pappa!! Så mysigt. Jag är glad över att jag inte behöver stressa eller vara nervös nu haha för sist åt jag ju inte ens när Jag var här med Mamma, syrran och Linnéa, på grund av ett visst pojkband med typ ett namn med ett F och tre O'n i ;) Hahahah usch det var inte kul! :') aja Ja bloggar förhoppningsvis lite senare!! :)

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards