fideliwall

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Whooppsssssi

Av Fideli Wall - 16 november 2013 13:45

Har inte bloggat. Har inte haft tid, okej!!

Nu äre Lördag och snart söndag och sen måndag och skola igen. . .Haha asså ja, så tänker jag!! Det är hemskt, javet men ja kan inte riktigt kontrollera det haha xD

Men påriktigt jag tror nästa att jag vill att veckorna ska gå, tills vi kommer till Jullovet haha! Det är ju också ganska hemskt eftersom att "Man ska alltid leva i nuet" Hehehe

Men jag längtar ju till Irland såklart!! Det är bara *tar upp mobilen och ska kolla, ser att jag fått en Snapchat, går in och kollar på den, svarar, uppdaterar snapchat, låser mobilen och ska fortsätta skriva. . .tills jag kommer på att jag inte kollat upp hur många dagar exakt det är kvar Hahahahahahah* 33 DAGAR KVAR!!! TRETTIOTRE, TREA TREA BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!! MMWWWIIIIIIIH!!!! Jag är så sjukt taggad!! Det ska bli så sjuuukt askuuuuuuuul!!! Det är så sjukt vad tiden har gått snabbt!! Jag började räkna ner på typ 172 dagar och nu är det bara tre tiotal och tre ental kvar liksom!! Helt sjukt somsagt!!


Jag är såå lycklig över att den här veckan snaaart är slut!! Den har varit såå sjukt hektisk!! Vi har liksom haft (No hate okay, det finns absolut folk som har det värre men jag är bara inte van med allt på en gång såhär) No läxa, Engelska läxa, Spanska läxa, Hkk läxa, Svenskaläxa OCH Ett So prov som man skulle plugga till!! Det har varit jätte stressigt just den här veckan, och Personligen såhär så tycker jag att det är A WAAAY TOO MUCH things 2 do in one week!! Usch säger jag bara!! menmen nu får vi hoppas på att den är över!!

Provet gjorde jag igår och det var att man skulle skriva om allt man kunde om Judendomen, vilket är gaanska mycket efter en månads jobb med det. Men det som var grejen var att man bara fick skriva på tre sidor!! Haha javet att det låter mycker och så men det är inte det när man väl sitter där!! xD Meeen jag klarade att skriva på två och en halv!! Baaam Jag hoppas verkligen att det gick bra! det kändes bra när jag gick ut från klassrummet!! :D


Alltså jag har fastnat för att videoblogga!! Jag har gjort nåra ynka videos i sommar och så, men jag vill inte lägga ut dom typ, för att jag tror att jag kommer få hat för det!! Visst absolut man får ju räkna med lite hat och så men asså jag tänker liksom BARA hat!! Jag har liksom videos i datorn som är typ "i stil med" William Spetz och clara Henry videos!! Men bara för det så härmar jag dom inte!! Jag gör inteee det!! Jag är bara mig rakt igenom, och jag gillar det!! Jag funderar på om jag ska lägga ut dom!! Vad tycker ni? :) skulle ni titta på dom då? :')


Jag har på den här dagen inte gjort allt för mycket!! Hahah jag har kollat på avsnitt av Ravenswood (Som är för er som kollat på Pretty Little liars och inte kan vänta tills i januari då dom andra avsnitten släpps OBS. KOLLA INTE PÅ RAVENSWOOD OM NI ÄR LÄTTSKRÄMDA, Jag är det och ja. . .)  Lyssnat på musik (Som jag också gör nu) surfat runt lite efter coola skor (hahah) och kollat på lite bloggar!! Och nu lyssnar jag på min nya favoritlåt som är på Franska hahah ASSÅ DEN ÄR SÅ SJUKT JÄKLA BRA!! OTEE BAPPAUTTEEEE UTEEEE TEETEEETEEETEEEEE XD


Skolan som jag går på har ett par danssalar eftersom att det är en skola med dans och fotbolls profil i!! Jag går inte på nåt av det utan jag har elevensval istället haha men iallafall i källarens danssal (Som var lite creepy, asså i källaren på skolan, på våran asstora skola, helt mörkt och äckligt haha men själva salen var ascool! Jag har verligen saknat en danssal så det var skönt att komma tillbaks till den miljön) var jag och nåra kompisar och dansade försökte komma på en koriografi och lyssnade på väääldigt hög och bra musik haha!! Vi har temat "Dans" på idrotten och vi haffade danssalen på en gång haha kul vare!!

Hej påer nuska jag fortsätta och lyssna på låtar på franska hahaha ;)

 

Bilden är från igår då vi dansade haha <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards