fideliwall

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Fideli Wall - 12 november 2013 17:33

  

   

Bilder från Weheartit

En av dom bästa sakerna som finns är att kolla på sånna här bilder, Bucketlist som det så fint heter! här gjorde jag ett collage på bilder på dom grejer som jag vill eller kanske redan kan/ska göra.

Jag härmade min polare MIKAELA med det här inlägget (GÅ IN PÅ HENNES ASBALLA BLOGG). . .Men det är så sjuukt kul att göra sånna här grejer, och man får så mycket inspiration också!! Jag la såklart inte till alla saker, men jag tog dom som jag hittade och dom som stämmde in bäst på mig hehe.

Gör dethär ni också. Och om ni vill så kan ni lägga ut dom bilderna och sen länka inlägget till mig så jag får se vad ni vill göra!!

Häääj haha    



Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards