fideliwall

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Kort fredags inlägg!!

Av Fideli Wall - 8 november 2013 20:26

Medans alla kollar på Idol och käkar godis så surfar jag runt lite på olika utländska klädsidor och äter naturgodis haha!! Jag är inte alls mycket för Idol och sånt jag typ hejar på en i början precis och sen så åker den personen ut och då slutar jag kolla!! Hahah Kollar ni på Idol? isåfall vem/vilka hejar ni på?


Asså jag fattar inte varför jag ens gjorde det här inlägget hahah!! Jag hade nog brist på coola sidor att gå in på!! haha


OMG VA GOD DEN HÄR VAAAAR!!!!! DET ÄR TYP YOGURT MED EN TORKAD JORDGUBBE I!!!!

 

Haha ja, jag har vart sjuk, I look like shiiiiiet!!! I know ya know we knooow!! Heheheöhöhöhö


Menmen whatever!! Ha en aaaaaasball kväll!!!

 

Det ska jag ha med mitt naturgooodis!!! Höhöhöhöhöhhöhöhöhö



 
 
Linn

Linn

8 november 2013 21:12

Hejsan svejsan! Snygg header :)

Jag skulle behöva hjälp med vilken systemkamera du tycker är bäst! Jag ska nämligen köpa en. Om du gick inte på min blogg och kommentera vilken system kamera som du tycker är bäst och varför skulle du göra mig så hilma glad! <3

Vet inte vilken som är bra... Tack så mycket i förhand:)

http://www.happymaybe.bloggplatsen.se

Fideli Wall

8 november 2013 21:30

Tack så mycket!! Det ska jag!! Kram pårej!! :D

 
Ingen bild

Någon.

8 november 2013 21:52

Vart köpte du naturgodiset? Varför äter du inte vanligt godis längre?

Fideli Wall

9 november 2013 00:40

Hahahah Creepy omg!! Vem éru som jag vet vem det är? Hahah
Öh jag köpte det på typ Ica eller nåt!!
Och sen så, jag äter inte godis för att det typ är äckligt!! Hehe!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards