fideliwall

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

The Fooo i Örebro

Av Fideli Wall - 8 november 2013 15:04

Som nåra av er kanske redan vet så var The Fooo i Örebro, alltså där jag bor!! Dom skulle säga en och en halv timme innan dom skulle uppträda vart i hela Örebro dom skulle vara någonstans!! Och det slutade med Stortorget, Ja ungefär 200 meter från där jag bor hahah sjukt!! Men historien var såhär:

Jag mamma, Alda och Linnea,

 

Linnéa ni vet ;)

Vi 4:a satt och skulle precis äta på Böff house här i Örebro, och jag var så sjuuuukt nervös för typ allt!! Typ om det skulle vara i Marieberg så skulle jag behöva åka stadsbussen och då skulle vi inte hinna, och sen om jag skulle få träffa dom (Vilket jag inte gjorde) osvosv. . .

Men sen när vi väntade på maten så var jag tvungen att gå ut kände jag, för jag hade en magkänsla av att något hände just där ute!! Och hade jag rätt eller? Ja jag hade rätt, ALLA Foooers stod ute på stortorget!! Herregud det var liskom 2,5 timme kvar tills dom skulle komma dit och alla var redan där!! Såå jag fick lite av Panik och sprang in, hämtade min jacka och sprang ut!! Ja bara sprang, sket i maten och allt ihop haha, Ja stallde mig mitt i ringen och så stod jag bredvid nåra i skolan haha (Akwaaaard)  och alla stod där och typ sa inget till varann!! Det var ju lite sådär måste jag säga hahah!!

Men jag stod där och frös lite smått i två och en halv timma eller nej tre föresten för dom ändrade tiden liiiite!! ;)

Aja det var vääärsta hönshuset där alla far runt som höns och ingen ville backa!!

 

När dom skulle komma kom dom inte, nej utan dom drog ut på det i en halvtimme för att det var så mycket kaos!! Sen så sket dom i det och bara kom dit!! Mitt i allt kaos!! Alla bara tröck på och ville inte backa alls!! Herregud jag orkar inte!!!!! Usch säger jag bara : (

Jag stod längst fram i början sen så backade jag iallafall men ingen annan gjorde det men då kände jag bara WHATEVER det spelade ingen roll mer för mig om jag stod länst fram eller inte huvudsaken var bara att jag fick se dom! Alltså alla var så jävla själviska och alla ville stå längst fram ingen ville backa!! Jag var så sjuuukt arg typ hela den helgen men sen när man fick se vad grabbarna själva skrev så blev allt genast mycket bättre!!

Okej nu ska ni får se lite bilder som jag tog!! Haha jag fick nog ingen som blev riktigt bra!! ;)



 

Det ser lite ut som att Felix ser ett monster eller nåt!! Han ser jätterädd ut >.<

 

 

HAND *__*

 

Nämen Oscar i vilken kamera kollar du in i? ;)

Tjäääna Daff hahah :P 

  

I can spott an Oscar!! (Så fort man ser en blå mössa man bara, Aha nämen där är Oscar, Haha)

 

Och här ser Oscar asrädd ut!! ;)

 

  

Ja, haha det här är bara en av alla 220 sånna bilder som jag tog!! Hahahah Jag valde ut dom som inte var såhär allt för mycket!! xD

 

 

 

Åh den här <3 Den är så fiiin, alltså grabbarna som står och ler som två små ekorrar!! :* Det är så synd att den inte ville fokusera på dom men den är blev ju ganska cool ändå!!!

 

  

Av någon andledning så gillar jag den här väldigt mycket!! kameran fokuserade liksom inte på grabbarna utan på mobilen

framför som fokuserar på dom!! den är cool!!

 

Oscar bara "VAAAAAAAAAAAFAN SÄGER DU????" Hahahah <3 

 

Denhär la jag ut på min instagram!! (@Fideli_Wall)  höhö

Ingen bild blev ju riktigt bra som ni ser hehe, och somsagt det här är bara några av dom 3500 bilderna jag tog!! Sen så har jag raderat ett antal också för att jag hade fel inställning på!! Bra gjort av mig B-)

Somsagt ingen är ju riktigt "bra" men Vilken är din favorit bild? :)


Ha en bra Fredagskväll!!!  Kram på er <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards