fideliwall

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

JOHN OCH EDWARDS FÖDELSEDAG <3

Av Fideli Wall - 16 oktober 2013 18:26

IDAG NI, JAPP IDAG SÅ ÄR DET JOHN OCH EDWARDS FÖDELSEDAG!!!! (Jedward alltså, mina största idoler ni vet. . .;)) Tiden har gått så sjukt snabbt! Det känns som igår dom var typ nitton!! :´)

Min video som jag gjorde till dom har jag iiiinnngggeeeennnn som helst aning om hur man laddar upp (Eftersom att jag har mac nu) Så jag laddar upp den lite senare!!


Idag eller snarare nyss så kom jag och pappa hem från första träningen!! Nu har vi äntligen fått fymkort och det är nu det gäller!!! Så sjukt taggad är jag!! Gymmet är asbra också, frächt och cozy!!

Asså sorrysorry att jag bara rusar igenom inlägget men jag måste verkligen gå. . . Jag ska göra spanska läxan och göra raggmunk innan tio haha!!! Men här är iallafall mina nya träningskläder som jag bara har lite tillfälligt just nu för att se om jag trivs på gymmet!!

     

Och ja. . . Jag är medveten om att jag ser väldigt dryg ut på första bilden ja!! hehe

Men iallafall som ni ser så är kläderna från Monki!!!


MÅSTE GÅ NU!!! HEJSVEJSILINGONSKOGEN!!!











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards