fideliwall

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Idag. . .

Av Fideli Wall - 15 oktober 2013 15:24

Idag så har det vart en ganska seg dag. Vi fick håltimme i 45 minuter på svenskan för att läraren var sjukskriven och dom inte hade hittat nån vikarie vilket var ganska tråkigt för att vi inte hade nåt att göra på typ hela tiden, fast sen så pluggade vi lite på spanskan och det vart lite roligare då. Pfffft neej vem försöker jag lura?! Det var astråkigt men det behövde göras!!


Nu sitter jag och lyssnar på glädjespridande musik högt i mitt rum, och fasiken vad bra ljud det är på datorn föresten!! Fast säg nåt som inte är bra med Macbook!! Finns det nåt? Nej jag ber om ursäkt om jag skryter eller verkar dryg eller så men jag är så sjuuukt glad bara, men det kan man ju nästan förstå!!


Något på datorn som jag har typ fasnat för är photobooth hahaha det är askul ju!! och alla dessa asroliga effekter till haha!! För er som har IPhone så finns det säkert i appstore, sök bara på Photobooth typ.


 

Hahaha söt tjej!!   


Jag har fortarande något fel med min hals, det är så sjukt jobbigt för jag kan inte sjunga med som en gås till musiken

haha!! : (


Imorgen. . .Haha imorgen? Nej IMORGON ska det vara haha!! Då fyller världens bästa tvilligar år!

Jag tänkte bomba dom på twitter då!! Fast inte för mycket. . .Så dom blockar mig. . .Nää Jag står nog över det va? Hahah, men jag ska bara försöka ladda upp videon på nåt bra sätt så att det går snabbt!!


Nu måste jag snart gå för jag ska plugga på Spanskan lite mer hehe!! 

Men jag kan ju passa på att slänga in en Webcam bild på dagens outfit!!

 

Inget alls speciellt men det är min favorit tröja med mina favorit byxor iallafall och sen så har jag min favorit mössa också!! Haha snacka skön outfit!!


Okej nu ska jag gå och äta nåt och sen ska jag plugga och fixa och trixa lite mer med datorn!! 

Heeeeej!!!  











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards