fideliwall

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Mrs. Fluffhår has been here ;)

Av Fideli Wall - 28 september 2013 00:42

Yaay i'm back on track (förhoppningsvis) och jag mår braao (Peppar peppar)!! Alltså inte helst bra men bättre ån dom andra dagarna som vart iallafall och det är ju riktigt bra, för så skitigt jag har mått nu typ hela den här veckan har inte vart kul. Och jag vet att det är så MÅÅNGA fler som tyvärr tyvärr tyvärr olyckligt nog har det så sjukt mycket värre ån vad jag hade det just då!! Men sånt kan jag inte tänka på nu för då får jag så dåligt samvete på nåt sätt! D:

NU BOR VI HÄR!!! I Örebro!! I lägenheten (eller som min lillsyrra säger "Härligheten" haha för att hon inte kan prata jättebra, så söt) så skönt är det att få allt på plats, men alltså än så länge så är vi inte sådär helt klara. . .;) typ halva mitt rum är kvar (i "gamla" huset dårå) att ta ut lite kläder och så och kartonger fulla med grejor som inte fick plats i lastet idag och så men förhoppningsvis på söndag så är allt klart för mig iallafall!! Men vi bor här nu, alltså vi sover här nu resten av tiden!! Alltså dethär känns så overkligt!! VERKLIGEN!!! Att bo i centrala Örebro!! Alltså Wow!! Gud va jag skryter känner jag men jag är bara så sjukt glad!!!!!

Och med det att vi sover här typ Förgott nu så SLIPPER JAG BUSSRESORNA!! Eller asså nej så ska man ju inte säga men man är bara så sjukt trött när man kommer från skolan och då vill man bara hem och sova typ haha men nejnej då ska man åka buss i en timme till!! Haha buss är inte riktigt min grej! ;)

Mina skolfoton kom i typ torsdags och guud sp jag har väntat!! Det slank liksom ner massor av collage brev med koder i allas brevlådor och mejl och så men inget till mig. . . Men inte undra på att fotona ville komma!! Haha MITT under flytten också, dom visste inte vilken adress dom skulle skicka't till, men pappa ringde upp collagefoto sen!!!
Jag blev nöjd med dom flesta korten men två av självporträtten (dom med svart bakgrund) blev jag inte nöjd med, JAG SÅG UT SOM JA, JAG VET INTE VAD!! TYP EN SÄL ELLER NÅT!!! USCH!!! Hahaha sen kompis bilderna!! Haha klockrena tycker jag!! Jag älskar dom, alltså jag låter så sjukt ego och så nu men det är bra att ta för sig ibland! ;)))
Jag kan lägga ut dom flesta bilder som jag blev nöjd med sen när jag har tillgång till dom via datorn!! :)

Och för er som uppmärksammade det så har Jag har bytt lite design också!! Och för er som inte, DADAAAAH!! Hahah!! Men jag tänkte lite att nu i domhär höstmånaderna så brukar det lätt bli så att det blir tråkiga svarta och gråa kläder och allt så, SÅ DET TÄNKTE JAG ÄNDRA PÅ!!! Den är lite mer färgglad än vad min andra var!! :D

Nyss så stallde jag mig rakt uppochner typ mitt i "natten" och krusade mitt hår för att jag tydligen glömt min plattång i huset!! Och när jag krusar mitt hår så blir det så sjukt fluffigt och stort, så nu får jag en extra huvudkudde! ;) haha nej men det blir fluffigt!!! Lite som sockervadd!!!

ÅH PÅTAL OM SOCKERVADD, SÅ VILL JAG FÄRGA MITT HÅR I SOCKERVADDSFÄRGER!! ALLTSÅ TYP PASTELLFÄRGER!!! SÅÅÅÅ SJUKT BALLT!!!!

Asså ååååh guud jag måste sova!!! Imorrn så ska jag till optikern och ÄNTLIGEN kolla lite linser!!! Hoppas det blir bra och att jag vågar! ;) men det Ska jag nog klara av!!!
Hoppas ni haft en bra fredagskväll!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards