fideliwall

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Fideli Wall - 25 september 2013 11:41

Fyfan unsäkta men fyfan!! Jag vill bara varna er, om ni har en riktigt bra dag då tycker jag inte att ni ska lösa det här!! Jag har inte en riktigt bra dag kan jag säga och därför kan jag skriva såhär!!


Igårkväll så mådde jag så sjukt dåligt, min mage var typ, ja jag vet inte vad! Jag hade SÅ sjukt ont i magen och jag bara låg i sängen tills jag somnade! Och det tog lång tid...

Sen typ vid tre, fyra i morse så var jag "vaken" och hörde tydligen att pappa kom upp och då så sa jag till honom hur jag mådde och så, och jag hade feber och skit. Sen så skulle jag försöka ge mig upp ur sängen och då lyfte jag mig för snabbt så jag kom ut till hallen och där sa det duns! Jag svimmade. Sen så kommer jag inte igår mer! Alltså det var så hemskt! Usch säger jag bara.

Och nu så har jag någon magont som påminner lite om träningsvärk?! O.o

Idag så skulle jag göra ett SO prov också, för att jag var borta sist. . . Läraren måste ju typ tro att jag skolkar för att jag inte vill göra det!! Jag vill inte göra det, men det är bättre att få det gjort så nästa gång jag går till skolan så kommer jag ha så sjukt dåligt samvete!! :\

Pappa kom upp med te som är kallt nu! Hahah jag ska antingen sova eller kolla på film nu!!
Hejpåer //Tjejen med sämst immunförsvar ;)

(Förlåt för asdålig uppdatering också!! Jag ska försöka göra det bättre, men först så måste nog jag må lite bättre först!!)

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards