fideliwall

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Prov. . .Läxor =Inte så kul men det är bara att kämpa på!!

Av Fideli Wall - 16 september 2013 19:11

Juste!! Jag låter rubriken tala lite för sig själv!
Nu så ska jag sätta igång att plugga med värsta huvudvärken! Asså vad äre med mig? Jag har haft ont i huvudet nu ett tag. Mamma sa att det kunde bero på stress, och det kan ju faktiskt vara mycket möjligt eftersom att jag är väldigt stressad just nu!! Menmen somsagt det är bara att köra på. . . Vi får se hur resten går ;)

Imorrn så har vi So prov på namn geografi, vå ska alltså sätta ut namn på världsdelar, Länder och städer i världen på en blindkarta. Det pluggade jag på allderless nyss och nu så ska jag sätta igång med Spanskan! Där har vi glosor tills imorrn!! Det börjar komma in lite i huvudet nu när man har repeterat det om och om igen på lektionerna!!

Å sen så måste jag nog dra ut nån på promenad med mig för jag behöver ta lite friskluft också!!

Idag kom det fram en random (eller nä egentligen inte så random vi har haft liiiiiiite konstiga konversationer förut med varann) kille till mig och "visk/Sjöng" i mitt öra "IF I WAS YOUR BOYFRIEND I'M NEVER LET YOU GO. . ." Och sen så kom han på vad han hade sjungit! HAHAHA HANS FACE ASSÅ: 0.0
Vi stod typ och kollade på varann som två lutfiskar!! Hahah

NÄMEN gud vad jag bara slutar skriva tvärt såhär på bloggen men det är typ alltid saker som kommer emellan!! Och nu har det gjort det! Så jag måste gå!! HEJHEJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards