fideliwall

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Fideli Wall - 9 september 2013 18:20

Nu är jag Äntligen hemma!!!!!!!!!!! Mina ben värker och mitt huvud bara skriker! Herregud jag orkaaaar inteeeeh!!! Så fort jag kom hem så åt jag och sen så sålänge jag mig på sängen och här ligger jag än!!
Och nu ska jag nog ta och sova bort huvudvärken!! Och ja vet att jag inte kommer kunna sova inatt men what ever? Jag måste sova!!!

Idag så har jag inte haft nån mobil, för att igårkväll så slutade min laddare fungera och då var det typ 20% i mobilbatteri kvar så då dog den!!

Nä gud ja ber om ursäkt men jag får nog fortsätta när jag mår lite bättre! Hej och godnatt!!

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards