fideliwall

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Fideli Wall - 30 augusti 2013 07:31

Tjooo haha sitter nu på bussen påväg till skolan! Det var egentligen planerat att jag skulle ta den som går typ om några minuter bara för att den bussen jag sitter på nu kommer fram till Örebro 45 minuter innan skolan börjar, och det tar ungefär en kvart att gå där ifrån, men jag ville vara säker på att inte komma försent så jag tog en tidigare!

Igårkväll så fixade jag mig Dipdye! Färg får ni se sen typ imorrn om jag hinner ta kort då! Och nu tänker ni sääkert varför kan hon inte ta det ikväll, JO för såhär äre, jag ska till Klara (klaras.devote.se) och träffa nåra kompisar som jag inte träffat på typ två veckor! Jag saknar dem och det ska bli jätte kul och mysigt att träffa dom, och speciellt att liksom veta att ingen har någon tid på sig, vi ska sova där och det ska bli typ hur mysigt som helst!!

En randomfact är att klantiga jag har tydligen fått en tandkrämsfläck på SVARTA byxor så nu är det en vit fläck där som inte går bort! Haha jag ska gå till första bästa toalett när jag kommer till skolan! XD

Idag så har jag min första hemkunskaps lektion på den här skolan!! Det ska bli jättekul och jag ät taggad haha bara vi inte ska göra nån paj! ;) jag hatar pajer, eller asså vissa bara typ smulpajer för det blir så äckligt mycke tillslut! Eww ja mår illa bara jag tänker på det! ;)

Det är så konstigt för att det luktar ALLTID skit på morronbussarna! Haha typ rök, nån fjuttlukt av typ bajs, eller nån slags gas (gasen luktar typ farligt! Haha) och sen en gång så starts jag mig på ett blött säte för att det TYDLIGEN var en fuktskada i bussen och just på det sätet som jag satte mig på var det blött, och att ingen sa till innan jag satte mig. För jag är nästan 100% säker på att någon liten filur hade satt sig där och flyttat sig sen, hahahahah Javet jag är klantig!!
Åhgud är det bara jag som alltid får panik då man sitter längst på längst-in-sätet på en buss och sen så är det typ väldigt fullt i bussen och sen så kommer det nån helt främmande människa och sätter sig bredvid! Herregud jag vet inte varför jag får panik men det bara blir så, haha det där slutet på den meningen blev inte bra, men jag ska av typ nu så ja hej och puss påer! Hoppas ni får en bra helg!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards