fideliwall

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Badass, Cause i'm not doing My homework ;)

Av Fideli Wall - 28 augusti 2013 19:50

Näpp det gör jag inte, nejnej va trodde ni? Haha jag har ett mejl att skicka där det ska stå ett låångt Engelskt brev på Engelska (Haha nähä? Det kunde ni inte gissa va?) om sig själv till lärarn! O.o creepy! Haha i förra skolan så fick jag ett A i engelska och nu känns det inte alls bra, det kommer säkert gå (ursäkta men) rakt åt Helvete! Alla är så himla duktiga i min klass! Ja får väll bättra upp mig lite! ;)

Nu så sitter jag och snurrar på min snurrstol som står i mitt rum i ÖREBROOOO! Vi ska nämligen sova här inatt, så jag kan få lite mer sovmorron än vad jag redan har imorrn, jag börjar ju nämligen 10:15 på torsdagar vilket jag kan tycka är skönt och speciellt nu när jag pendlar och måste gå upp runt klockan sex och det är inte alls kul tycker inte jag!

Imorse när jag satt på bussen så kom jag på att ett Pretty Little Liars (MIN FAVORIT SERIE EVVVEEER, Jag är seriöst beroende av det) avsnitt är runt 40 minuter långt och bussresan som jag åker till Örebro från där jag bodde tar runt 50 minuter att åka!! SÅ JAG KOLLADE PÅ DET! Åh så smart av mig! Haha och såå typiskt var det också att det skulle vara det mest obehagliga avsnittet EVER också, det var det andra Halloween avsnittet för er som kollar på det, och jag tyckte att det var asläskigt, eller asså bara typ obehagligt! (JAG TYCKER SA JAG) Och människan som satt bredvid mig måste ju nästan undrat vad i hela friden jag höll på med, för jag satt ju liksom och hoppa till när det kom massa äckelsaker typ haha!

Jag ligger rejält långt efter i den serien för att jag började i början av juli så nu är jag i mitten av säsong tre, och det säsong fyra går just nu på tven! Men nu så sitter jag och nördar det så fort jag får tid, och bara idag så har jag liksom kollat på tre avsnitt hehe (#NoLifeIKnow) och snart så ska jag varva ner med ett fjärde och en smoothie!! (Hur stavas det?)

Idag när jag kom ut från engelska lektionen så hade jag fått ett sms av Joline där det stod att The Big Five (Mina kompisar och jag kallar oss för det) tänkte att vi skulle sova över på fredag hos Klara!! ÅÅH JA! Jag längtar redan!! Det var länge sen jag träffade alla tillsammans liksom! Så ja jag längtar kan man säga!!!

Nu kom mamma in i mitt rum så nu så ska jag vara lite social och ta på mig mina glasögon så jag ser lite!
Haha puss påer sålänge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards