fideliwall

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Idag ni. . .

Av Fideli Wall - 27 augusti 2013 18:50

Ja precis idag så fick jag ett till paket hem! Haha och det var mina foto saker, wohohoho! Blandannat ett stativ! Och en fjärrutlösare! Jag älskar det redan och kan inte sluta pilla med det. Det skulle inte förvåna mig om nåt gick sönder för att jag pillar så mycket haahahaha!! Men åh tänk att man kan spela in sina egna videos/vloggar (Det har jag gjort ganska mycket nu på sista tiden men jag har bara inte lagt ut dom för att jag tror att jag kommer få skit för det, och det är det inte värt) mycket lättare nu!!! (För när jag gjorde nåra videos förr (eller ja förr och förr, förra veckan sist! ;)) då så staplade jag upp kameran på ett par flyttkartonger! Haha inte säkert eller bra alls! XD

Idag så har det varit en helt okej dag tycker jag! Fast det kändes som om att det var en jätte låååååång dag! Vi hade ett prov i svenska och elevensvals val, (hahahah) på den elevensvalsvalet så var det toooo boring! Alltså jag hade missuppfattat hela skiten också för att på en privat schema app som jag har så står mitt schema exakt och så, och där på appen så stod det att jag slutade runt halv två, men neej nej då skulle jag gå i en timme till! Ååh va kul! Alltså jag hade planerat buss och allt! Jaja hela den här dagen har varit liksom negativ typ! Det är hur jobbigt som helst men jag ska försöka muntra upp mig själv!!

Nu så sitter jag och smsar med syrran om att åka till London snart!! HOPPAS VI GÖR DET!!! Det skulle vara såå kul, och jag saknar London!! :D

Nu så ska jag gå och skriva ett läxmail till min engelskalärare så jag får det gjort haha!

HEJDÅ! (Jag som suger på rubriker på start och slut i ett inlägg!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards