fideliwall

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Runt 50 snabba frågor med mig!

Av Fideli Wall - 25 augusti 2013 20:34

Det här satt jag och roade mig med igårkväll! Jag har tagit frågorna från internet!!

Dina bästa egenskaper: Öh??snäll kanske? ;)

Dina sämsta egenskaper: Att jag har så himla dåligt självförtroende och att jag jättelätt blir nervös!

Kroppsdel du har mest nytta av: Oj, gud vilken svår fråga. . . ja vet faktiskt inte haha.

Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ögon.

Tror du på något? Ja, Jedward. Jag tror på Jedward!

Frisyr: Erhm Guldblont (typ) och sidecut på vänster sida! ;)

Ögonfärg: Blå

Längd: 170 cm

Vikt: Ingen aning. Skiter it också! ;)

Skostorlek: 38,39 beror på i vilka skor

Favoritfilm: Kan inte välja bara en hehe

Favoritdag: FREEEEDAG

Favoritklädesplagg: Allt som man inte ser ut som en säl i! Hahah

Musiksmak: Jag är ett popsnöre.

Öl eller vin? Ööh hahaha dit har jag inte kommit än. Och det är jag glad för hahah xD

Till vem vill du säga ?Fuck you? just nu? Hahah min moster Lilian! ;)

Senast film på bio: Tror att det var typ Pitch Perfect!

Vilken tv-kanal är din favoritkanal? DISNEY!! Men alla program där har typ börjat spåra!!

Utövar/spelar du aktivt någon sport? NÄJ JAG ÄR INGEN SPORTMÖSSA!!

Skriver du dagbok? Nepp!!

Bästa årstiden: SOMMAR! Men alla är mysiga till viss del!

Tvättar du alltid händerna efter det att du har varit på toa? Tveksamt det där asså! Haha Men JA!!

Favoritfärg: Har ingen, älskar alla färger!!

Vad skulle du aldrig ta på dig: En RIKTIGT tajt jumpsuit som man ser ut som ett korvskinn i! Fast ja, vem vet? Man ska ju aldrig säga aldrig! Haha ;)

Vad ville du bli när du var liten? Gympafröken!

Blev du det? NEJ HAHA!! Jag kan typ inte en ända sport så nej! ;)

Katt eller hund? Båda.

Vad är du rädd för? Kryp!! Och mörker tycker jag är obehagligt!

Deppig eller glad? Just nu är jag glad!

Har du pojkvän/flickvän? Är i ett eller nej i tre hemliga förhållanden med John Grimes, Edward Grimes och Oscar Zia! ;)

Är du kär? Ja.

Vilken tid går du upp? När det är skola så blire vid klockan sex typ för att hinna med bussen! D:

Vem/vilka vet mest om dig? Min syster tror jag. Eller nä, alla vet ju liksom olika mycket haha om ni förstår vad jag menar!

Vad har du på dig just nu? Pjamas!!!

Hur många biologiska syskon har du? Ett!! :D

Vad är du allergisk mot? Idiotiska människor!

Märkeskläder eller secondhand? Det spelar ingen roll!

Var har du ont? I min nacke :(

Kan du stå på händer? Nä tyvärr inte!

Vänster eller högerhänt? VÄÄNSTER

Favoritserie: Pretty Little Liars!!

Gillar du att fotografera? Ja absolut!

Sushi eller hamburgare? SUSHI!!

Blyga eller framåt killar/tjejer? Båda!

Har du någon tatuering alt. piercing?
Jag har Hål i öronen!!

Har du magmuskler? HAHAHAHAHAHA

Använder du smycken? Ja. Ibland så!

Är du glad nu? Vet inte. Är nog mest bara trött

När grät du senast? Ingen aning!

Sexigaste kroppsdel: Hjärnan. . . eller inte hahahahahahahah

Bästa plats på jorden: I John Grimes armar! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards