fideliwall

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Fideli Wall - 24 augusti 2013 20:50

Som jag sa för ungefär två inlägg sen så skulle jag ju visa vad jag köpt och fått nu på den senaste tiden! Så ja. . .här kommer de:

 

För någon dag sen så kom mamma hem med mina älsklingsbyxor, nämligen denimbyxor! Jag är helt kär i dom!! Men jag tyckte att det vat supergulligt av henne eftersom att hon vet att jag har en stor brist av byxor, och sen så kan det vara för att jag typ bara andvänder denimbyxor för att jag känner mig som en zombie annars haha!

  

 

 

Och sen så var det nåt erbjudande när mamma köpte byxorna, så då fick man ta en valfri tröja upp till 199kr och det tyckte ju mamma inte var det lättaste, och sen så var ju jag inte med heller men jag blev väldigt nöjd med hennes val faktiskt!! Det är ett av mina favorit märken, Westhill Redbird. Jag tycker att dem har så coola kläder!! Tack mamma!!

     

Detta är också Redbird märket!! Och sanningen bakom den här skjort/Hoodien är att. . .Jag snodde den, Nä haha inte riktigt så va (ALLTSÅ FÖR ER SOM INTE FÖRSTOD DET SÅ SKOJADE JAG!!!!!!!) ;) Men iallafall sanningen bakom den var att jag har letat typ HUUUR länge som helst efter den, och på Bikboks hemsida så fanns det inga storlekar kvar, (Och det är så iallafall jag tänker typ "TA BORT SAKER SOM INTE FINNS") Men sen, åh herregud vilken tur ja hade, jag hittade en liten bunt med sånna hängandes i en bikbok affär och ja tänkt 'Okej nuså kollar jag en sista gång, och sen så får jag ge mig med den här skjortan!!' Och det lönade sig att tänka så för sen lääängst bak i den bunten så hittade jag ÄNTLIGEN MIN STORLEK!!! Och det var ju inget snack om att jag köpte den, nejdå det gjorde jag på en gång!!! Och jag älskar den!!

   

Och sen den här tröjan som jag fick från mamma och pappa när dom var i. . .Öh. .*Frågar mamma* Budapest Haha! Den har jag på mig nu och den är typ hur skön som helst!!


Och sen dumma jag glömde en Jacka som mamma och pappa köpte hem från Budapest!! Den är ascool men lite stor i axlarna! Det är typ en Collegejacka som det står 'G' på sidan av den!! (Grimes ;)) Jag ska ta kort på den så fort jag får tid!!


Ja men hörni! Det var det! Har ni haft en bra helg än så länge? Det har väll jag mer eller mindre!!

Idag så har jag städat hela dagen haha! Alltså torkat golv och så!! Och idag så mår jag bra haha!!

Hoppas ni får en fortsatt bra helg så ses vi förhoppningsvis snart igen!! Hejhej


Av Fideli Wall - 24 augusti 2013 20:34

Häromdan så fick jag hem ett paket från Shock! Ujujuj så glad ja blev!!

Det var nämligen mina hårfärger som hade kommit!! Jag beställde fyra stycken färger och sen en till min kompis som bad om en också!! I´m So Excited! Jag vill färga nununu och visst det kan jag också göra om jag vill men jag har sån beslutsångest!! JAG VET INTE VILKEN FÄRG JAG SKA BÖRJA MED lol!! haha

Jag tänkte med dem blå färgerna (Inte den turkosa dårå, men dom andra) Så ska jag köra två olika blåa färger samtidigt, det hoppas jag blir coolt!! men somsagt jag vet inte vilken färg jag ska börja med. Har ni nån åsikt??

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards