fideliwall

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Fideli Wall - 23 augusti 2013 10:10

Ett inlägg som jag skrev igår försvann, fast det kanske var lika bra för det var väldigt oseriöst! ;)
Men jag var trött som 17 och satt i skolan med för mycke tid med förlite att göra!!

Idag så är jag hemma för jag har asont i magen, men det är väll det gamla vanliga. . . Magkatarr (alltså alla dessa ord) D: det suger!

Alltså jag hoppas verkligen inte att jag kommer efter i nåt, men alltså även fast det är första veckan så kanske jag gör det! :\
Men det ör tur att det är helg nurå så jag kan sova ut dem där "gå upp klockan sex" mornarna! Det ska bli skönt!!

Jag tänkte så snart som jag kan göra ett inlägg om vad jag har köpt på senaste tiden! Haha det är mest kläder! Men bilderna är på systemkameran, och sen så tog jag dom igårkväll också så då blev det inget bra ljus! Jag ska se om jag kan ta om korten nångång i helgen!! Åh hoppas att jag blir någelunda 'frisk' snart, jag vill såå gärna träffa mina "gamla" kompisar igen, det var typ hundra åttio år sen!! :'( så får det inte vara!!

Nu så är jag hungrig but i don't care för nu ska jag sova lite till, haha (DÖM MIG INTE!!! JAG ÄR EN MORGONMÄNNISKA, FRÅGA BARA MINA KOMPISAR!!!!)

Hejpåer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards