fideliwall

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Fideli Wall - 21 augusti 2013 15:40

Hejpåer och förlåt för att jag inte bloggat på ett tag! :\
Jag har haft ganska mycket just nu vid skolstarten och så håller vi på att flytta och det kan lätt bli lite mycket då!!

Nu så sitter jag på bussen påväg hem och busstiderna är ju inte dem bästa precis!! Imorse fick jag gå upp vid klockan sex för att hinna med bussen till skolan!! Nu är jag väldigt trött kanske nåra kan misstänka!! ;)

I måndags så började ju jag i den nya skolan och gud va nervös jag var!! Herregud jag var ju nästan svimfärdig i bilen haha! Alla i skolan skulle mötas på baksidan av skolan på fotbollsplanen! Och HERREJESUS VAD MYCKET FOLK!!! Vill ni veta det sjukaste? Jo att klasserna går ända till M! TÄNK ER!! ÄNDA TILL M!! Jag går ju då i 7B, och jag trivs ganska så bra med klassen!! Dom är lite sådär smågalna, och det gillar jag!! Haha, fast en jobbig sak är att jag inte riktigt fått visa vem jag är än! Alltså jag tror att folk har fått den uppfattningen som att jag är "Den Blyga tjejen som hellre är tyst än att prata" men jag är ju typ mer än tvärt om!! Haha så idag när jag öppnade munnen och bara kommenterade nåt så fick väll alla en chock! Hahaha

Imorgon så börjar dom vanliga skoldagarna, men det blir nog ändå ganska chill för jag börjar 10.15 för att jag varken har fotboll eller dansprofil! CHILL!!

Igår så hade vi typ Ängladagen eller nåt, och då så skulle vi i klassen typ först gå runt på stan i Örebro och kolla på alla dom där konsterna som står lite här och var (Open Art, som det så fint heter) och typ kolla på dom! XD sen så var det tänkt att vi skulle tillbaka till skolan men nej, då bär det av mot donken för att läraren skulle bjussa på glass!! Snäääällt av honom tyckte jag!!! Åh gud haha hon i kassans blick när han sa "Vi ska ha 26 stycken glassar!" Haha 0.0 jag skulle typ få panik! xD

Idag då! Jo då så var det typ "Gruppens dag" tror jag det hette! Då så skulle vi elever och lärare i arbetslag B (4:n, 7B, 7Bx och niorna) Ha lite tävlingar!! Typ tårtgörartävling och min grupp kom typ sist!! XD fast det kan jag förstå, för våra frukter på tårtan blev typ ruttna! >.<
Sen nu på slutet av dagen så skulle vi slå ihop nåra av tårtmakargängen och köra fjollboll! Hahaha det var jätte mysko O.o Det var typ som brännboll men man slog inte med brännbollsrack utan med typ en stekpanna (Som dock gick sönder haha) En penna och en petflaska! Det var jättesvårt! Och jag är inte så bra på brännboll eller ja. . . Inte på nåt bollspel iöverhuvudtaget haha det är lite trist!! :|

Men nu ni! Hur har ni haft det? För ni har väll börjat Skolan än eller? Pendlar ni? Hur tidigt måste ni gå upp och när börjar eran skola?

Nu så ska jag snart gå av och nu så har jag typ lite skrivkramp i fingrarna!! Hejpåeeeer! :')

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards