fideliwall

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Fideli Wall - 19 augusti 2013 09:28

Okej nu är jag påväg till nya skolan! Jag är typ HUR nervös som helst! AAAAAH JAG BLIR GALEN!! Jag tycker inte alls om när jag blir nervös jag blir as jobbig och typ tyst! Haha det är inte kul! Inte alls faktiskt! ;)

Nu så måste jag andas! Haha jag kanske skriver lite senare hur det gick!!

Av Fideli Wall - 19 augusti 2013 00:08

Haha ja sa förut till mamma att man kände sig lite fab när det står på ett papper som jag fick från skolan där det står "Fideli är placerad i klass 7B" eller nåt haha! Jag förstår inte varför men det var bara coolt! XD

Idag så satt jag och Min syster Alda på T-Centralen i Stockholm i fyra timmar, FYRA TIMMAR!! KAN NI FATTA? Haha vi blev helt konstiga efter det, vi satt bara där, som två trötta och bänkade troll! Fråga mig INTE om hur vi kom dit så tidigt, för jag vet inte! Alda skyllde bara på mig! ;D

Alltså skolan börjar alltså om bara några timmar och det känns (inte bara känns, det är så) som att alla typ räknar ner till (förlåt men. . .) helvetet börjar! Kan timmen liksom inte bara vara pang här och så på eftermiddagen runt 4 nån gång så spammas instagram med bilder på folk som gör tummen ner liksom haha!

Jag har liksom aldrig haft en sån där jätte bra inställning till skolan på nåt vis men nu så ska jag FÖRSÖKA göra det till det bästa, allt liksom. Och inte försöka spara allt till sista sekund typ läxor eller nåt. För det kan jag vara väldigt bra på! Inte bra alls!! TA INTE EFTER!! ;)

Hahahaah åh sen imorrn så efter skolan så ska jag tydligen gå hem till lägenheten, men det roliga är att. . . JAG VET INTE VART MAN SKA GÅ!! Haahaha jag har ingen som helst aning om vart vi bor från skolan!! Vi får väll se om jag nånsin kommer fram! Tur att Google maps finns! ;)

Åh jag är så nyfiken på huur folket ser ut, eller ja, hur tjejerna ser ut! Eftersom att det är typ en Tjejklass hade nån sagt till mamma! :')

NÄR BÖRJAR NI IMORRN? Fast vissa börjar ju på tisdag! Men ändå? När börjar ni skolan på morgonen?
Imorgon så börjar jag 10:00 och då ska alla i hela skolan typ samlas på baksidan av skolan och träffa klasserna, Nervous! Men imorrn blire iallafall en kort dag typ! 10 - 2 yeey tänk om man gick så kort varje dag, då skullerä bli typ, I'M IN HEAVEN!!

Nu ni, nu så ska jag sova! Haha
HÄJ och godnatt på er!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards