fideliwall

Alla inlägg den 18 augusti 2013

:P

Av Fideli Wall - 18 augusti 2013 10:43

Jahopp det var dä sommarlovet då! VA SNABBT DET HAR GÅTT!! Men ändå inte! Men seriöst, jag kommer knappt ihåg när vi åkte till Thailand, fast vi kom hem för bara nåra veckor sen!! o.o alltså vad ska man säga? Jag har lite smått ångest över att skolan börjar, alltså den stressen som man får, bara den stressen i början av sexan var ju inget att leka med tyckte jag. Och nu börjar vi till och med en klass högre och ju högre man kommer desto svårare blir det!!
Och sen som jag sagt ett antal gånger så börjar jag i en helt ny skola. Med helt nya elever. Helt ny miljö och helt nya lärare! Täänk om jag inte blir accepterad? Bara går där, fram och tillbaks i korridoren med folk som tittar på en, går och sätter sig helt själv i matsalen! Nä men om nån slänger nåt skit på mig så tänker jag inte ta emot det! Glöm det!
Men det är folk som faktiskt tar emot den skiten, och det tycker jag är en av dom sorgligaste sakerna som finns, alltså bara det att folk ens VÅGAR göra nåt sånt! Det är helt sjukt!!
Aja jag får väll hoppas att skolan blir bra! ^.^

Nu kom jag precis ut från duschen i Aldas lägenhet och snart så ska jag väcka henne och vi ska dra ner till stan innan jag ska med tåget till Nyköping, där mamma och pappa möter upp mig!

Jag vill bara önska alla som ska börja skolan lycka till och ta ingen skit från någon!! TACK <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards