fideliwall

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Fideli Wall - 16 augusti 2013 15:37

Sitter just nu med denna låten på repeat i mina lurar
http://open.spotify.com/track/5reiNDg04eHvVudRJJopkV
Så otrooooligt bra är hon, jag älskar henne så mycket, Demi Lovato liksom, man hör bara på namnet att hon är helt underbar!! Jag vill så gärna se henne live och tänk bara att få träffa henne! :')

Nu sitter jag på tåget med syrran påväg upp till Stockholm för lite chill innan skolan börjar (>.<) imorrn ska vi till grönan, Alda ska dit med en kompis och jag ska dit med Mikaela!! (Brabloggdesigner.blogg.se) ALLTSÅ ÅH DET SKA BLI SÅ KUL ATT TRÄFFA HENNE!!

Btw så brakade inte sängen haha den känns ganska så stabil hahahah!
Det var riktigt skön att sova i!! Och ändå så hade Alda den andra madrassen, och nu så blire nog ännu skönare eftersom jag har två madrasser, wohooo! ;)
Det var så ovant att sova där inne, när jag vaknade imorse så fick man den där "Paniken" och tanken 'VART ÄR JAG??' Men sen insåg jag att jag var HEMMA!!! ? (Smileymedhjärtaniögonen)

Häjhäj ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards