fideliwall

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Fideli Wall - 15 augusti 2013 23:10

Hahaha har ni sett sällskapsresan? Jag typ ogillar det hur Mycket som helst men kan inte sluta garva åt det när han såkallar "Lufsar" haahaha

Idag så har vi bara varit i lägenheten och lite på stan också!! Sen efter ett tag så kom min moster hennes man och min lille kusin, dom åkte för inte så länge sen, men ååh vad mysigt det var!! Jag hittade nåra roliga saker när vi var i stan, det kan jag kanske ta kort på imorgon om jag har tid!
Det är såå smidigt att bo så nära stan som vi gör för jag och syrran gick ner dit en halvtimme innan allt stängde liksom!!

Vi blev äntligen klara med mitt rum det är bara några lådor kvar som vi ska bygga ihop imorgon bitti innan vi åker vidare till Stockholm!!

Nu ligger jag här i min otroligt sköna och riskibla (Huh?) säng (Man får ta en risk när man ligger i den eftersom att jag byggde ihop den med syrran haha) med "lillsyrran" och storasyrran!! Cooooozy!!

Nu är jag jättetrött och om vi ska orka gå upp imorrn och bygga ihop 5 lådor till byrån så är det nig dags att jag går och lägger mig nu! Hahah

Godnatt hoppas ni haft en bra dag!! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards