fideliwall

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Fideli Wall - 14 augusti 2013 22:30

Det här är typ det tidigaste jag går och lägger mig på det här sommarlovet! Hahah helt sjukt! Det senaste är nog runt klockan 6 på morgonen, men då sover jag dock väääldigt länge på dagen istället, inte bra! ;)
Om jag inte lägger ner mobilen typ nu, då kommer jag ligga och skriva på om typ "Aa jag åt lasange idag" hahah fast jag inte ens gjorde det! XD
Imorrn så ska jag iallafall dra till typ stan lite innan vi åker till lägenheten, eller ja gå från lägenheten till stan, och köpa ett par byxor om dom finns så jag tänkt! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Nu så ska jag sova, men först så ska jag njuta av en Jedward låt innan jag somnar! Hihi :')
Gonatt! <3

Av Fideli Wall - 14 augusti 2013 17:07

Nyss så kom jag hem från tältandet med nåra kompisar åh herregud vad vi garvade, all day, all night! Det var verkligen så!! Tjejen vi sov hos hennes pappa bara: "Nu får vi äntligen lugn" när vi alla åkte! Hahahah skönt för dom men tomt för oss, nu är jag typ hur trött som helst! Hehe! Det sista vi gjorde var att ge varann en varsin "Lycka till i sjuan" kram! Åh det kändes sorgligt på nåt sätt, det kändes som ett avslut!! Men så kommer det bannemej inte bli!!

Alltså vi har moffat i oss typ massa godis och chips och allt fettigt så det skulle inte förundra mig om jag inte har gått upp 12 kilo eller nåt!! Hahah
Och sen så spelade vi kubb, och ja vad kan jag säga? Haha jag suger på det! Vi körde killarna mot tjejerna och när killarna ledde stort och vi visste att dem skulle vinna så gjorde vi tjejer en plan, vi skulle alla skulle kasta den där "pinnklossen" samtidigt på kungen och låtsas som ingenting typ som att vi vann, (låter inte kul, med det var det!) och gissa vad vi gjorde?
Hahaha jag blir bara full i garv bara jag tänker på det! XD vi gjorde som vi sa och alla tjejer kastade samtidigt mot kungen och ja, ALLA MISSADE! HAHAHAHAHAHA FYRA TJEJER PÅ EN KLOSS OCH ALLA MISSAR!! HAHAHAHAHAHAHA vi alla brast ut i asgarv, men sen jag som fick chansen att ha två pinnklossar i handen, ja jag som inte hade ner någon ting på hela spelomgången, jag kastar den andra pinnklossen på kungen och det blev typ som i en film, man hörde typ den där spänningsmusiken och det kändes som i slowmotion, sen kom äntligen klossen fram, och duttar till kungen, och ja, vad kan man säga? HAHAHAHAHAHAHA DEN RAMLAR!!! Det är så typiskt mig!!! OCH SÅ KOM DET DÄR JUBLET SOM MAN KÖR NÄR MAN VUNNIT!! HAHAHAHAH fast ja, egentligen så förlorade vi stort men vi tjejer är sånna vinnarskallar så ordet "förlora" finns inte ens i våra huven! XD

HERRRRRRRRRREGUD VILKET VÄDER DET ÄR!!!!! ÅSKAN VAR TYP PRECIS ÖVER VÅRAT HUS SÅ NÄR DET BULLRADE TILL ORDENTLIGT SÅ HOPPADE VASEN I MITT FÖNSTER TILL!! Och det var ju inte den ända saken som hoppade till heller, katten for upp i knät på mig och då blev ju jag rädd så vi satt där som ett torkskåp och skakade typ! Nu ligger katten och typ myser GALET på min axel!' Lille gumman!! Jag kommer sakna henne när hon åker hem till Stockholm igen!!

Så snart som någon liten människa går utanför min dörr (då katten rusar dit och jag kan lyfta mig upp) så ska jag sätta igång att packa lite inför den sista helgen (ångest) innan nya skolan börjar! Då jag ska åka upp till Stockholm med syrran och shoppa lite innan skolstarten och gå på grönan en sista gång för iår (tror jag) med en av mina Jedhead kompisar Mikaela (brabloggdesigner.blogg.se)!!! Det ska bli superkul!! Hoppas det blir fint väder också!!

Och sen imorgon så ska vi sova i nya lägenheten för den allra första gången EVER!! Aaah excited!!
Sen på fredag så drar vi direkt på morgonen till tågstationen och drar till huvudstaden!!! :')

Ja men hörni? Vad gör nirå? Har ni också skitväder? Är ni taggade till skolan?
(Eller typ jobb?!)


Hejmäer!!
Ps, jag har inte så mycke bilder pga att jag skulle spara batteriet lite!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards