fideliwall

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Stressigt

Av Fideli Wall - 13 augusti 2013 14:04

Hej påer hur äre med er?
För mig är det lite stressigt bara, alltså tankar flyger typ runt i huvudet hela tiden, det är från att "har jag glömt att packa nåt" till "Jag kommer inte få nåra nya vänner i den nya skolan"
Jag är jätte nervös för att börja där!! ÖREBRO LIKSOM!! DÄR FOLKET I SKOLAN REDAN GÅTT TILLSAMMANS I ETT ÅR!!!
Jag ska gå i typ en tjej klass vilket jag tycker är ganska tråkigt för i vissa fall så kan det faktiskt vara roligare att vara med killar än tjejer!!
Menmen jag kan ju inte säga nåt nu eftersom jag aldrig riktigt gått i en sån klass förut.

Igår så åkte vi till lägenheten och fixade ordning väldigt mycket i mitt rum! Halva sängen är klar och hela skrivbordet!! Sen så är det bara en byrå och sängen som ska bli klara sen så är i stort sätt mitt rum klart. Sen är det bara tre till! Hahah

Sen så åkte vi till skolan (som egentligen skulle ligga typ bakom där jag bor, men nej då har dom flyttat den nu i sommar till typ Wadköping!) och gud va långt det var!! Fast det finns ju andra som har det mycket längre men jag är ju van med att gå typ tio minuter innan skolan börjar här ifrån där jag bor nu!! Men nu måste jag gå typ en halvtimme innan istället, det är typ 1,5 kilometer till skolan i Örebro, och här är det kanske runt 300 meter!! Så det blir lite skillnad!!

Nu så ska jag packa klart för om typ tre timmar så åker jag och kompisligan och tältar!! Det står på vädret att det ska bli regnigt men det ser ganska klart ut pepparpeppar! Jag ska inte säga förmycket för bara för att jag skrev så nu så kommer det säkert bli regn!! Haha nä usch!!
Nu så ska jag gå och packa ner det sista och sen ska jag duscha, och sen läsa lite om skolan om jag får tid över!!
Hoppas ni får en härlig tisdag!! (det är väll tisdag eller!? Hahah)
Hej på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 2 november 2014 22:24

Nattstad.se/fideliwall  Är det som gäller nu!! Har bloggat där ett tag nu. Tack för att ni har läst den här bloggen <33 ...

Av Fideli Wall - 25 april 2014 15:36


Av Fideli Wall - 25 april 2014 00:08

Jajjämän haha det var min födelsedagspresent från mamma och pappa :') så nu har jag tagit ledigt från skolan och nu är jag här på hotellrummet och bara hoppas på att detta inlägget kommer postas!! ;) Vi kommer vara här tills på måndag morgon, och ...

Av Fideli Wall - 21 april 2014 20:47

Idag är det min födelsedag faktiskt haha!! Jag har haft en super bra dag med lite släkt här och jättebra väder!! Vissa tror mig inte när jag säger hur gammal (eller kanske man ska säga ung?) jag blev idag för dom tycker att jag ser mycket äldre ut,...

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards