fideliwall

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 22:47

Hej, Jag är en riktigt galen tjej som heter Fideli Wall! Jag är 13 år och har gått och förälskat mig i tvillingarna Jedward!

Jag har gillat dem ända sen 2011 då studsbollarna var med i Eurovision song contest med låten Lipstick!

John & Edward har gjort så mycket för mig fast dem inte ens vet om det (Creepy Ja vet), Alltså dem har gett mig så himla många fina minnen och speciellt vänner, mina Jedhead kompisar skulle jag aldrig någonsin träffat om det inte vore för dom! Herregud den tanken gör en bara så himla. . .Ja typ tacksam!

Jag har träffat tvillingarna en gång och det var den bästa dagen i hela mitt liv! :´)


Jag gillar Oscar Zia också, jag har träffat honom en gång tidigare!! :)  


Jag har en riktigt stor dröm, som många andra så vill jag kunna stå på scen och sjunga ut och ha så underbart roligt, och jag håller på att kämpa förfullt för att kunna uppnå den drömmen!!


Min förebild är Demi Lovato för att hon är så himla underbar och sjunger som en ängel. Och hon har varit med om så mycket men hon är ändå så himla stark!!


Som ja sa så håller jag mycket på med musik, jag skriver låtar, spelar gitarr och piano och det bästa är att sjunga tycker jag!! Jag har sjungit som så väldigt många ända sen jag var liten men jag började gilla det mer och mer för ungefär fyra år (9år) sen då min mamma och pappa kom till mig när jag hade stått på mitt rum och vrålat till låten ´satan i gatan´ med Veronica Maggio och sa:

"Va duktig du är gumman" Då tyckte jag att jag hade något att kämpa för!!!


Jag har inte så bra självförtroende men det är något jag ska försöka att pusha upp!!

Jag brukar ha på mig väldigt galna kläder och skor som kanske inte så många skulle våga ha på sig! Det är liksom jag, jag är den där galna tjejen i kompis gänget typ!!


Jag och min familj håller på att flytta till en lägenhet i centrala Örebro! Jag längtar såå mycket tills det är klart!!


Jag har ingen favoritfärg, jag älskar alla!!

Min favoritmat är Sushi och Tacos!


Jag älskar att ha Dipdye, det är så himla coolt!!

Jag har haft färgerna, Supermanblå, Lila&rosa, och nu så har jag lite urtvättat lila!!

Jag har lite planer på flera färger som jag ska färga till när mitt hår blir lite längre!!


Det var lite fakta om mig

Hoppas ni kommer läsa min blogg!!

Kraaaam //Fideli

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhejhemsktmyckethej Jag tänker ta det här kort, eftersom att man aldrig kommer på vad man ska skriva här ;) Jag heter iallafall Fideli, Jag bor i Örebro och Jag älskar Jedward, The Fooo, att sjunga, spela gitarr och att skratta!! Tack för att ni kikade

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards